vytisknout velikost písma Pozrite sa na postupnú demontáž boxera 3,2 l z Porsche Carrera

Pozrite sa na postupnú demontáž boxera 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šesťvalec s objemom 3,2 l uviedlo Porsche v novej verzii už vtedy ikonické deväťstojedenástky. Porsche 911 3.2 Carrera malo o dva decilitre vyšší zdvihový objem než predchádzajúci boxer, kompresný pomer zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sanie aj výfuk a zdvih zväčšený na 74,4 mm. Vŕtanie zostalo na hodnote 95 mm. Porsche vtedy uvádzalo, že motor 3.2 je z 80 percent nový.

Výkon 231 koní stačil vtedajšej deväťstojedenástke ku zrýchleniu na 100 km/h za 5,4 s a najvyššia rýchlosť dosahovala 242 km/h.

V tomto krátkom, ale fascinujúcom videu uvidíte postupné odstrojenie motora a jeho demontáž na jednotlivé diely.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY