vytisknout velikost písma Pozrite sa, akou limuzínou bude jazdiť Vladimir Putin

Pozrite sa, akou limuzínou bude jazdiť Vladimir Putin

Ruská spoločnosť Marussia pustila do sveta prvé obrázky pripravovaného veľkého sedanu L2 a SUV s označením F2. Autá majú slúžiť okrem iného na prepravu najvyšších ústavných činiteľov Ruskej federácie. V budúcnosti by tak na ich zadné sedadlo mal sadať aj prezident Vladimir Putin.

prve-fotografije-buduce-putinove-limuzine.jpgmarussia-f2-suv.jpg
Ruský výrobca chystá dve karosérie so spoločným technickým základom

Podľa srbského Autoblogu majú byť obe varianty poháňané motorom V12, ktorého silu bude na všetky štyri kolesá prenášať automatická prevodovka. Prezidentská limuzína údajne dostane pancierovanie z materiálov, ktoré sa používajú pri výrobe vojenských vrtuľníkov.

Vozidlá Marussia sa majú od roku 2018 vyrábať v Rusku. Zákazníci za ne zaplatia (podľa variantu a výbavy) dva až päť miliónov rubľov.

Ak sú zverejnené fotografie pravé, podoba áut sa značne vzdialila od skorších návrhov Marussia.

 

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY