vytisknout velikost písma Pozrite sa, akou limuzínou bude jazdiť Vladimir Putin

Pozrite sa, akou limuzínou bude jazdiť Vladimir Putin

Ruská spoločnosť Marussia pustila do sveta prvé obrázky pripravovaného veľkého sedanu L2 a SUV s označením F2. Autá majú slúžiť okrem iného na prepravu najvyšších ústavných činiteľov Ruskej federácie. V budúcnosti by tak na ich zadné sedadlo mal sadať aj prezident Vladimir Putin.

prve-fotografije-buduce-putinove-limuzine.jpgmarussia-f2-suv.jpg
Ruský výrobca chystá dve karosérie so spoločným technickým základom

Podľa srbského Autoblogu majú byť obe varianty poháňané motorom V12, ktorého silu bude na všetky štyri kolesá prenášať automatická prevodovka. Prezidentská limuzína údajne dostane pancierovanie z materiálov, ktoré sa používajú pri výrobe vojenských vrtuľníkov.

Vozidlá Marussia sa majú od roku 2018 vyrábať v Rusku. Zákazníci za ne zaplatia (podľa variantu a výbavy) dva až päť miliónov rubľov.

Ak sú zverejnené fotografie pravé, podoba áut sa značne vzdialila od skorších návrhov Marussia.

 

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY