vytisknout velikost písma Pozrite sa, ako vyzerá motor Audi TT po 135 000 km bez výmeny oleja

Pozrite sa, ako vyzerá motor Audi TT po 135 000 km bez výmeny oleja

Každý majiteľ vozidla s klasickým spaľovacím motorom vie, že olej sa musí meniť. Niekto vykonáva výmeny veľmi často, napríklad každých 10 000 km, iný predlžuje interval napríklad na 30 000 km. Ale spravidla každý rozumný človek olej aspon raz za čas vymení.

Nie ako majiteľ Audi TT s šesťvalcom 3,2 l, ktorý olej v motore nevymenil ani raz a na jednu olejovú náplň najazdil šokujúcich 135 000 km. Fascinujúca je jedna vec. Motor v Audi TT stále bežal, aspoň sa to teda píše vo vlákne na fóre Reddit.com, kde sa správa objavila.

No aj tak bude motor potrebovať generálnu opravu, ktorá bude stáť stovky eur. Tu vidíte, že výmena oleja by sa rozhodne nemala podceňovať ani u veľkoobjemových atmosférických motorov, nieto pri moderných downsizovaných preplňovaných jednotkách alebo namáhaných dieseloch.

1465338891581159087.jpg196791996798602086.jpg20435661381938654039.jpg6460676791684204978.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY