vytisknout velikost písma Pozrite sa, ako vyzerá motor Audi TT po 135 000 km bez výmeny oleja

Pozrite sa, ako vyzerá motor Audi TT po 135 000 km bez výmeny oleja

Každý majiteľ vozidla s klasickým spaľovacím motorom vie, že olej sa musí meniť. Niekto vykonáva výmeny veľmi často, napríklad každých 10 000 km, iný predlžuje interval napríklad na 30 000 km. Ale spravidla každý rozumný človek olej aspon raz za čas vymení.

Nie ako majiteľ Audi TT s šesťvalcom 3,2 l, ktorý olej v motore nevymenil ani raz a na jednu olejovú náplň najazdil šokujúcich 135 000 km. Fascinujúca je jedna vec. Motor v Audi TT stále bežal, aspoň sa to teda píše vo vlákne na fóre Reddit.com, kde sa správa objavila.

No aj tak bude motor potrebovať generálnu opravu, ktorá bude stáť stovky eur. Tu vidíte, že výmena oleja by sa rozhodne nemala podceňovať ani u veľkoobjemových atmosférických motorov, nieto pri moderných downsizovaných preplňovaných jednotkách alebo namáhaných dieseloch.

1465338891581159087.jpg196791996798602086.jpg20435661381938654039.jpg6460676791684204978.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY