vytisknout velikost písma Pozrite sa, ako sa pripravovali vozidlá Škoda 105 a 120 pre britský trh

Stopäťky a stodvadsiatky sa vyvážali aj na "Západ". Na videu môžete vidieť krátky propagačný film, ktorý demonštruje starostlivú prípravu vozidiel na predaj a logistické aj servisné zázemie.
Pozrite sa, ako sa pripravovali vozidlá Škoda 105 a 120 pre britský trh

Klasické vozidlá Škoda modelového radu 105 a 120 boli vyhradené len pre domáci trh v Československu a prípadne pre export do socialistického bloku. Stopäťky a stodvadsiatky mierili aj na "Západ", napríklad do Veľkej Británie. Na videu môžete vidieť krátky propagačný film, ktorý demonštruje starostlivú prípravu vozidiel na predaj a logistické aj servisné zázemie. Vystačíte si aj so základnou znalosťou angličtiny.

Kvôli svojej zastarané koncepcii "všetko vzadu" a jednoduchej technike patrili škodovky k tomu najlacnejšiemu a predovšetkým najvysmievanejšiemu na západnom trhu. Dokonca zľudovateľo aj veľa anekdot, ktoré dopadali predovšetkým na spoľahlivosť a výkonnosť vtedajších škodoviek v osemdesiatych rokoch. Favorit prišiel neskoro a povesť príliš nenapravil.

Vlastne prvou moderný škodovkou, ktorú začali západné trhy brať naozaj vážne, bola až prvá generácia Škody Fabia z roku 1999. To už je ale iná historická (a treba povedať, že veľmi úspešná) kapitola.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY