vytisknout velikost písma Pozrite sa, ako sa krotí Ford GT40 na zmoknutom okruhu v Goodwoode

Toto video neobsahuje žiadne nové informácie, prevratné oznámenia alebo spektakulárnu scénu. Vlastne neobsahuje nič iné ako ruky, ktoré vedú auto po dažďom zmáčanej trati na Goodwood Revival (nepliesť si s letným Goodwood Festival of Speed​​, na ktorom mala premiéru Škoda Octavia RS.)

Majiteľom tých rúk je pretekár IndyCar Kenny Brack a predmetným autom je závodný Ford GT40 z Le Mans. Monštrum bez moderných elektronických perličiek pretáča kolesá aj na rovinkách, pri každom šliapnutí na plyn v zákrute utekajú zadné kolesá do strany a Brack má doslova plné ruky práce. Ale ide mu to od ruky...

Ak vás video úplne nefascinuje, napádajú nás len dve možné vysvetlenia: a) voláte sa Michael Schumacher a hovoríte si, prečo Brack ide tak opatrne b) nikdy ste neskúšali ísť rýchlo so silným starým autom na mokrom asfalte.

Majiteľom tohto GT40 je Adrian Newey, konštruktér tímu Red Bull Racing F1, a záznam vznikol pri kvalifikácii na Whitsun Trophy. Na video upozornil americký blog Jalopnik.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY