vytisknout velikost písma Pozrite sa, ako Porsche Cayman GTS vyvádza na motokárovej dráhe

Pozrite sa, ako Porsche Cayman GTS vyvádza na motokárovej dráhe

Síce je to automobilka Mini, ktorá má práva na používanie značky Go-Kart Handling, teda na ovládateľnosť motokáry, ale už sme dlho žiadne Mini v podobnej akcii nevideli. Namiesto toho sme ale videli toľko čudných SUV tejto značky, že čoskoro budeme musieť zvážiť jej zaradenie medzi úžitkové autá.

Na priloženom videu ale môžete vidieť, že na indoorovej motokárovej dráhe nepotrebujete len motokáru. Stačí kompaktný športiak s pohonom zadných kolies, trocha odvahy a hlavne veľmi rýchle ruky na volante.

Porsche Cayman GTS asi veľmi predstavovať nemusíme. Je to ostrejšia verzia známeho kupé s motorom uprostred, ale ak sa vám nechce klikať, vedzte, že má plochý šesťvalec 3,4 l s výkonom 340 koní, čo je o 15 viac než Cayman S. Je tiež rýchlejší ako základné Porsche 911.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY