vytisknout velikost písma Potvrdené! Renault ukáže v Paríži nový Espace a dve nové Dacie

Potvrdené! Renault ukáže v Paríži nový Espace a dve nové Dacie

Autosalón v Paríži sa nezadržateľne blíži, novinky chystané pre túto akciu sa postupne odhaľujú. Renault svoju hlavnú hviezdu síce ešte neodhalil, aspoň ale oficiálne potvrdil, že za necelý mesiac vo svetovej premiére predstaví nástupcu modelu Espace. Ten potom odprevadí dve premiéry z dielne značky Dacia. Pôjde o Lodgy a Dokker v prevedení Stepway.

Tlačová konferencia automobilky Renault bude zahájená vo štvrtok 2. októbra presne o jedenástej dopoludnia. Nič viac sa toho bohužiaľ pre túto chvíľu z oficiálnych zdrojov nedozvieme. Teda snáď okrem faktu, že stánok Renault a Dacie bude umiestnený v hale číslo 1.

Nový Espace by sa mal posunúť viac smerom ku kategórii SUV. Ako bude vozidlo vyzerať, to naznačil koncept Initiale Paris z minulého roka. Tento rok v marci sa potom objavili fotky sériovej podoby, ktoré údajne pochádzajú z patentového úradu. Je skoro isté, že Espace bude niečo ako zväčšený Captur.

Na tému motorov špekulácie sľubovali naftové agregáty s výkonom 96 kW (130 k) alebo 118 kW (160 k). Pravdepodobná je tiež inštalácia preplňovanej benzínovej tisícšestovky.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY