vytisknout velikost písma Potvrdené? Aj španielsky Ford sľubuje 350 k pre nový Focus RS

Potvrdené? Aj španielsky Ford sľubuje 350 k pre nový Focus RS

Ako veľký nakoniec bude mať nový Ford Focus RS výkon? To sa zatiaľ ešte s určitosťou povedať nedá, no nedávno zverejnila írska pobočka tejto automobilky informáciu o tom, že nový hot-hatch dostane plných 350 koní. Ford to nepotvrdil, aktuálne však koluje rovnaká informácie po internete znova. Tentoraz sú jej pôvodcom španielske stránky Fordu.

Aj španielsky Ford napísal, že EcoBoost s objemom 2,3 l, použitý v novom Focuse RS bude generovať 350 koní, takže by sa dala považovať táto informácia za potvrdenú. Lenže podľa oficiálnych zdrojov sa Focus RS ešte stále testuje, takže sa nakoniec realita môže líšiť.

Uvidíme, ako dlho bude Ford ešte technické detaily tajiť. Aktuálne je isté len to, že benzínový motor vyprodukuje viac ako 300 koní a že auto dostane pohon všetkých kolies. Súperi typu Subaru WRX STI, Mercedesu-Benz A 45 AMG alebo nového Audi RS3 Sportback by sa mali mať na pozore. Nastupujúci Focus RS vyzerá veľmi sľubne.

focus-rs-tiene-350-cv-201520504_1.jpg
Zdroj: motor.es

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY