vytisknout velikost písma Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane.
Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatrí medzi tie pomalšie autá. Vlastne je to jedno z najrýchlejších áut, ktoré prešlo našou testovacej procedúrou. Úpravca RENNtech si ale myslí, že štandardný výkon štvorlitrového osemvalca na dôstojný pohyb dopredu nestačí.

renntech (2).jpgrenntech (8).jpgrenntech (5).jpgChcete radšej základný tuning s výkonom 630 koní, alebo plnohodnotný s výkonom až 726 koní? Záleží na tom, koľko si chcete priplatiť. Aerodynamický balík a bodykit sa platí zvlášť

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Turbodúchadlá majú teraz výrazne väčší kompresor. To zvýši výkon na 630 koní. Ešte možno ale priplatiť za nový systém chladenia upravovaného vzduchu. Motor potom dostane vysokoprietokové vstrekovače a vedľa upraveného výfukového systému bude vždy preprogramovaná riadiaca jednotka, aby to celé fungovalo.

Výsledkom je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a krútiaci moment až 888 Nm. S tým budú mať zadné pneumatiky naozaj veľa práce, ale to už je starosť vodiča, poťažmo stabilizačného systému a kontroly trakcie.

Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane. Ešte si ale môžete priplatiť 1 850 eur za znížený podvozok s tvrdšími tlmičmi a pružinami. Následne možno utrácať za bodykit a aerodynamický balík alebo špeciálne kolesá.

renntech (1).jpgrenntech (3).jpgrenntech (4).jpgrenntech (6).jpgrenntech (7).jpgrenntech (9).jpg
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY