vytisknout velikost písma Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane.
Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatrí medzi tie pomalšie autá. Vlastne je to jedno z najrýchlejších áut, ktoré prešlo našou testovacej procedúrou. Úpravca RENNtech si ale myslí, že štandardný výkon štvorlitrového osemvalca na dôstojný pohyb dopredu nestačí.

renntech (2).jpgrenntech (8).jpgrenntech (5).jpgChcete radšej základný tuning s výkonom 630 koní, alebo plnohodnotný s výkonom až 726 koní? Záleží na tom, koľko si chcete priplatiť. Aerodynamický balík a bodykit sa platí zvlášť

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Turbodúchadlá majú teraz výrazne väčší kompresor. To zvýši výkon na 630 koní. Ešte možno ale priplatiť za nový systém chladenia upravovaného vzduchu. Motor potom dostane vysokoprietokové vstrekovače a vedľa upraveného výfukového systému bude vždy preprogramovaná riadiaca jednotka, aby to celé fungovalo.

Výsledkom je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a krútiaci moment až 888 Nm. S tým budú mať zadné pneumatiky naozaj veľa práce, ale to už je starosť vodiča, poťažmo stabilizačného systému a kontroly trakcie.

Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane. Ešte si ale môžete priplatiť 1 850 eur za znížený podvozok s tvrdšími tlmičmi a pružinami. Následne možno utrácať za bodykit a aerodynamický balík alebo špeciálne kolesá.

renntech (1).jpgrenntech (3).jpgrenntech (4).jpgrenntech (6).jpgrenntech (7).jpgrenntech (9).jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY