vytisknout velikost písma Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane.
Potrebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatrí medzi tie pomalšie autá. Vlastne je to jedno z najrýchlejších áut, ktoré prešlo našou testovacej procedúrou. Úpravca RENNtech si ale myslí, že štandardný výkon štvorlitrového osemvalca na dôstojný pohyb dopredu nestačí.

renntech (2).jpgrenntech (8).jpgrenntech (5).jpgChcete radšej základný tuning s výkonom 630 koní, alebo plnohodnotný s výkonom až 726 koní? Záleží na tom, koľko si chcete priplatiť. Aerodynamický balík a bodykit sa platí zvlášť

Pod kapotu sa nasťahoval nový systém preplňovania. Turbodúchadlá majú teraz výrazne väčší kompresor. To zvýši výkon na 630 koní. Ešte možno ale priplatiť za nový systém chladenia upravovaného vzduchu. Motor potom dostane vysokoprietokové vstrekovače a vedľa upraveného výfukového systému bude vždy preprogramovaná riadiaca jednotka, aby to celé fungovalo.

Výsledkom je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a krútiaci moment až 888 Nm. S tým budú mať zadné pneumatiky naozaj veľa práce, ale to už je starosť vodiča, poťažmo stabilizačného systému a kontroly trakcie.

Cena kompletnej motorovej úpravy vyjde na zhruba 11-tisíc eur bez dane. Ešte si ale môžete priplatiť 1 850 eur za znížený podvozok s tvrdšími tlmičmi a pružinami. Následne možno utrácať za bodykit a aerodynamický balík alebo špeciálne kolesá.

renntech (1).jpgrenntech (3).jpgrenntech (4).jpgrenntech (6).jpgrenntech (7).jpgrenntech (9).jpg
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY