vytisknout velikost písma Porsche zvoláva Boxster, Cayman a 911 kvôli zámku kapoty

Porsche zvoláva Boxster, Cayman a 911 kvôli zámku kapoty

Automobilka Porsche oznámila preventívnu zvolávaciu akciu na modely 911, Boxster a Cayman modelového roku 2014 a 2015 kvôli zámku kapoty. Interné testovanie ukázalo, že zámok nezodpovedá kvalitatívnym štandardom značky a hrozí, že nevydrží celú životnosť automobilu. 

Zvolávacia akcia sa týka celkovo 4400 áut po celom svete a podľa Porsche zaberie výmena zámku kapoty asi 30 minút. Porsche dodáva, že nemá správy o tom, že by sa niekomu uvoľnila kapota alebo že by došlo v súvislosti s týmto problémom k nehode alebo zraneniu. Jedná sa teda vraj o preventívnu akciu. 

Porsche už tento rok riešilo oveľa závažnejšie problémy s kvalitou a bezpečnosťou. Vedľa bŕzd nového SUV Macan to bola predovšetkým trochu vznetlivá povaha nového športového modelu 911 GT3. Do servisu tento rok muselo aj exkluzívne Porsche 918 Spyder kvôli zadnej náprave.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY