vytisknout velikost písma Porsche si registrovalo meno GT5. Možno to bude športové SUV

Porsche si registrovalo meno GT5. Možno to bude športové SUV

Automobilka Porsche si na nemeckých úradoch nechala registrovať meno GT5 (na potvrdenie z úradov EÚ sa ešte čaká), čo môže znamenať, že sa značka chystá rozšíriť rad modelov GT smerom nadol pod cenovo dostupný Cayman.

Alebo tiež možno do strany, pretože otázky magazínu Autocar, či sa jedná o športové SUV, odmietli zástupcovia automobilky Porsche komentovať namiesto toho, aby jasne povedali, že nič také nikdy nebude. Porsche totiž plány na ešte menší roadster než je Boxster strčilo do šuplíka.

Šéf divízie GT Andreas Preuninger ale už v minulosti povedal, že je ešte miesto na ďalšie modely GT. Teraz má Porsche v ponuke vlastne len tri autá - Cayman GT4, 911 GT3 a 911 GT3 RS. Šialený "ovdovovač" GT2 vraj už nebude.

Ponúka sa ale aj možnosť, že si Porsche necháva poistiť meno, ktoré graficky vyzerá podobne ako GTS, čo sú trochu vyšperkované existujúce modely. Automobilka je totiž na mená citlivá a napríklad Aston Martin musel svoj model Vantage premenovať, keď si dovolil použiť označenie závodnej kategórie FIA ​​GT3.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY