vytisknout velikost písma Porsche si registrovalo meno GT5. Možno to bude športové SUV

Porsche si registrovalo meno GT5. Možno to bude športové SUV

Automobilka Porsche si na nemeckých úradoch nechala registrovať meno GT5 (na potvrdenie z úradov EÚ sa ešte čaká), čo môže znamenať, že sa značka chystá rozšíriť rad modelov GT smerom nadol pod cenovo dostupný Cayman.

Alebo tiež možno do strany, pretože otázky magazínu Autocar, či sa jedná o športové SUV, odmietli zástupcovia automobilky Porsche komentovať namiesto toho, aby jasne povedali, že nič také nikdy nebude. Porsche totiž plány na ešte menší roadster než je Boxster strčilo do šuplíka.

Šéf divízie GT Andreas Preuninger ale už v minulosti povedal, že je ešte miesto na ďalšie modely GT. Teraz má Porsche v ponuke vlastne len tri autá - Cayman GT4, 911 GT3 a 911 GT3 RS. Šialený "ovdovovač" GT2 vraj už nebude.

Ponúka sa ale aj možnosť, že si Porsche necháva poistiť meno, ktoré graficky vyzerá podobne ako GTS, čo sú trochu vyšperkované existujúce modely. Automobilka je totiž na mená citlivá a napríklad Aston Martin musel svoj model Vantage premenovať, keď si dovolil použiť označenie závodnej kategórie FIA ​​GT3.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY