vytisknout velikost písma Porsche pripravuje model 911 v prevedení plug-in hybrid. Ponúkne 700 koní

Porsche pripravuje model 911 v prevedení plug-in hybrid. Ponúkne 700 koní

Porsche v súčasnosti ponúka už tri hybridy. Okrem superšportového a cenovo nie práve dostupného 918 Spyder to je tiež Panamera a Cayenne. A vyzerá to, že sa onedlho táto ponuka rozšíri. Podľa serveru 4WheelsNews.com Porsche chystá hybridný 911. Špekulácie sľubujú celkový výkon systému pohybujúce sa okolo 700 koní.

Kolegovia z 4WheelsNews už majú k dispozícii aj snímku údajne pochádzajúcu z patentového úradu, ktorý by mal túto skutočnosť potvrdzovať. Tak ako vždy v podobných prípadoch nemožno s istotou povedať, či ide naozaj o dielo pochádzajúce od automobilky, ale nemožno to ani na sto percent vylúčiť. V dnešnej dobe je hybridný 911 úplne logickým krokom.

Neoficiálne zdroje sľubujú lítium-iónové akumulátory a techniku ​​podobnú modelu 918 Spyder. Ten používa ako základ benzínový osemvalec s objemom 4,6 litra s maximálnym výkonom 608 koní. Paralelne k nemu je pripojený elektromotor s maximom 156 koní. Táto dvojica poháňa zadnú nápravu. Vpredu je ešte jeden elektromotor (130 k), ktorý sa nezávisle stará o predné kolesá.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY