vytisknout velikost písma Porsche pripravuje model 911 v prevedení plug-in hybrid. Ponúkne 700 koní

Porsche pripravuje model 911 v prevedení plug-in hybrid. Ponúkne 700 koní

Porsche v súčasnosti ponúka už tri hybridy. Okrem superšportového a cenovo nie práve dostupného 918 Spyder to je tiež Panamera a Cayenne. A vyzerá to, že sa onedlho táto ponuka rozšíri. Podľa serveru 4WheelsNews.com Porsche chystá hybridný 911. Špekulácie sľubujú celkový výkon systému pohybujúce sa okolo 700 koní.

Kolegovia z 4WheelsNews už majú k dispozícii aj snímku údajne pochádzajúcu z patentového úradu, ktorý by mal túto skutočnosť potvrdzovať. Tak ako vždy v podobných prípadoch nemožno s istotou povedať, či ide naozaj o dielo pochádzajúce od automobilky, ale nemožno to ani na sto percent vylúčiť. V dnešnej dobe je hybridný 911 úplne logickým krokom.

Neoficiálne zdroje sľubujú lítium-iónové akumulátory a techniku ​​podobnú modelu 918 Spyder. Ten používa ako základ benzínový osemvalec s objemom 4,6 litra s maximálnym výkonom 608 koní. Paralelne k nemu je pripojený elektromotor s maximom 156 koní. Táto dvojica poháňa zadnú nápravu. Vpredu je ešte jeden elektromotor (130 k), ktorý sa nezávisle stará o predné kolesá.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY