vytisknout velikost písma Porsche Panamera Turbo "Prior600" kompozitné materiály v akcii

Nemecká tuningová spoločnosť Prior Design prichádza so sadou doplnkov pre model Porsche Panamera.
Porsche Panamera Turbo "Prior600" kompozitné materiály v akcii

V Prior Dizajnu sa obvykle hrajú s vozidlami z Mníchova (pripomeňme aspoň ich interpretácii modelu BMW 1 Coupé). Teraz sa ale v Kamp-Lintforte zamerali na sedan Porsche Panamera Turbo, z ktorého vyšľachtili stavbu nazvanú Prior600. Nič svetoborné ale nečakajte, ide opäť hlavne o spojlery a kolesá.

Porsche Panamera Prior 7.jpgPorsche Panamera Prior 5.jpgPorsche Panamera Prior 6.jpg
Porsche Panamera Turbo ako Prior600

Na prvý pohľad si na novinke všimneme predovšetkým sady aerodynamických prvkov zahŕňajúcich hlavne prepracované nárazníky, členitejšiu kapotu, prahové obklady alebo integrované prítlačné krídlo na zadnej časti. Tieto diely môžu byť vyrobené z Duraflex (PVB), alebo z uhlíkových kompozitov.

Voz na snímkoch navyše stojí na kolesách s 22-palcovými ráfikmi a opatrený je špeciálnym výfukom z nerezovej ocele s klapkami pre reguláciu zvuku motora. K dispozícii sú tiež prepracované závesy kolies opatrené nastaviteľnými jednotkami KW. Ceny zatiaľ zverejnené neboli, avšak na požiadanie vám ich v Prior Dizajne určite radi aspoň naznačíme.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY