vytisknout velikost písma Porsche Panamera Turbo "Prior600" kompozitné materiály v akcii

Nemecká tuningová spoločnosť Prior Design prichádza so sadou doplnkov pre model Porsche Panamera.
Porsche Panamera Turbo "Prior600" kompozitné materiály v akcii

V Prior Dizajnu sa obvykle hrajú s vozidlami z Mníchova (pripomeňme aspoň ich interpretácii modelu BMW 1 Coupé). Teraz sa ale v Kamp-Lintforte zamerali na sedan Porsche Panamera Turbo, z ktorého vyšľachtili stavbu nazvanú Prior600. Nič svetoborné ale nečakajte, ide opäť hlavne o spojlery a kolesá.

Porsche Panamera Prior 7.jpgPorsche Panamera Prior 5.jpgPorsche Panamera Prior 6.jpg
Porsche Panamera Turbo ako Prior600

Na prvý pohľad si na novinke všimneme predovšetkým sady aerodynamických prvkov zahŕňajúcich hlavne prepracované nárazníky, členitejšiu kapotu, prahové obklady alebo integrované prítlačné krídlo na zadnej časti. Tieto diely môžu byť vyrobené z Duraflex (PVB), alebo z uhlíkových kompozitov.

Voz na snímkoch navyše stojí na kolesách s 22-palcovými ráfikmi a opatrený je špeciálnym výfukom z nerezovej ocele s klapkami pre reguláciu zvuku motora. K dispozícii sú tiež prepracované závesy kolies opatrené nastaviteľnými jednotkami KW. Ceny zatiaľ zverejnené neboli, avšak na požiadanie vám ich v Prior Dizajne určite radi aspoň naznačíme.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY