vytisknout velikost písma Porsche Panamera sa v oficiálnom videu chváli... to neuhádnete čím

Porsche Panamera sa v oficiálnom videu chváli... to neuhádnete čím

Zrýchlenie? Ovládateľnosť? Komfort? Alebo snáď praktickosť? Kdeže. Toto video natočili v Porsche špeciálne kvôli tomu, aby upozornili na hospodárnosť modernizovanej Panamery. Doba je skrátka taká.

Video zmieňuje odľahčenú konštrukciu, motory s menším zdvihovým objemom aj jednotlivé úsporné systémy. Napríklad zdokonalený systém stop-štart zhasne motor ešte pred úplným zastavením auta. Priestor je venovaný aj hybridnej verzii Panamery.

Chápeme, že konštruktéri zo Zuffenhausenu sa raz chcú pochváliť aj nemalými úspechmi na poli hospodárnosti. A priznávame, že postaviť auto, ktoré pri výkone 420 koní a hmotnosťou 1,8 tony zvládne - ako Panamera S - absolvovať predpísaný cyklus merania spotreby s výsledkom 8,7 l/100 km, je podľa všetkých meradiel obdivuhodné.

Ale rovnako dúfame, že v budúcom videu z produkcie Porsche bude zase vystupovať Walter Röhrl a bude sa jazdiť viac bokom ako rovno.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY