vytisknout velikost písma Porsche myslí na majiteľov starších áut. Otvára pre nich špeciálne centrum

Porsche myslí na majiteľov starších áut. Otvára pre nich špeciálne centrum

Porsche je jedna z mála automobiliek, ktorá sa môže pochváliť skutočne dôkladnou starostlivosťou aj o majiteľov starých a dávno neprodukovaných modelov. Nejde len o bežný servis, ale aj o kontinuálny vývoj doplnkov a služieb, pretože zhruba tri štvrtiny všetkých vyrobených Porsche sú stále v prevádzke.

Napríklad Porsche pravidelne aktualizuje zoznam vhodných pneumatík pre niekoľko desiatok rokov staré autá. A nedávno tiež vyvinulo satelitnú navigáciu, ktorá nenaruší vzhľad klasických interiérov modelu 911.

Teraz otvára prvé veľké centrum, ktoré sa špecializuje výlučne na klasické vozidlá Porsche. Nájdete ho v Holandsku, ale do roku 2018 má vzniknúť až stovka takých miest po celom svete. Existujúca sieť partnerov, ktorí sa venujú tiež klasickým vozidlám značky, sa vďaka podpore automobilky významne rozrastie.

Centrá klasických vozidiel Porsche budú poskytovať nielen servis, ale majú sa venovať aj predaju vozidiel (tomu hovoríme autobazár!), reštaurátorským prácam a distribúcii náhradných dielov. Porsche poskytuje prakticky všetky možné náhradné diely na všetky svoje vozidlá až po model 356.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY