vytisknout velikost písma Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali upravené Porsche Macan podľa predstáv spoločnosti Mansory, dnes tu máme ďalšiu variáciu na rovnakú tému, o ktorú sa tentoraz postaral TechArt. Ak máte chuť a dostatok peňazí, môžete si nechať vylepšiť ako dizajn, tak techniku ​​svojho Macana.

Kompletný bodykit zahŕňa nové nárazníky, karbónový predný spojler, diódy denného svietenia, vytiahnuté blatníky, prahové nástavce, karbónové kryty spätných zrkadiel, zadný difúzor, športový výfuk a hneď dva spojlery vzadu. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

TechArt ale tým nekončí, môžete si totiž nechať zdvihnúť napríklad aj výkon motora. Macan S a Macan Turbo môžu dostať k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektíve 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám ľudia od TechArt posilní o 35 kW (42 k) a krútiaci moment zdvihnú o 90 Nm. A aby to bolo všetko dokonalé, je k dispozícii ešte paket vylepšujúci vzhľad motora.

Aj v interiéri sa vedia chlapci od TechArt vyblázniť a aj ten nájdete v galérii. Za zmienku stojí ešte podvozok. TechArt ponúka iné nastavenie pre vzduchové odpruženie, kedy je vozidlo v základe posadený o centimeter nižšie, pri nakladaní ho môžete pustiť ešte o ďalších päť centimetrov bližšie k zemi (v sérii možno znížiť vozidlo o 4 cm) a navyše je tu jedna úroveň (automatická po zaparkovanie), ktorá zníži Macan ešte o ďalší centimeter.

Takže si dávajte pozor, či práve neparkujete s nárazníkom nad obrubníkom. To by vás mohlo celkom mrzieť.

techart_10.jpgtechart_06.jpgtechart_01.jpgtechart_02.jpgtechart_03.jpgtechart_04.jpgtechart_05.jpgtechart_07.jpgtechart_08.jpgtechart_09.jpgtechart_11.jpgtechart_12.jpgtechart_13.jpgtechart_16.jpgtechart_17.jpgtechart_18.jpgtechart_20.jpgtechart_25.jpgtechart_27.jpgtechart_15.jpgtechart_19.jpgtechart_26.jpgtechart_21.jpgtechart_22.jpgtechart_14.jpgtech_int_01.jpgtech_int_12.jpgtech_int_11.jpgtech_int_13.jpgtech_int_14.jpgtech_int_09.jpgtech_int_10.jpgtech_int_06.jpgtech_int_03.jpgtech_int_04.jpgtech_int_05.jpgtech_int_02.jpgtech_int_07.jpgtech_int_08.jpg

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY