vytisknout velikost písma Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali upravené Porsche Macan podľa predstáv spoločnosti Mansory, dnes tu máme ďalšiu variáciu na rovnakú tému, o ktorú sa tentoraz postaral TechArt. Ak máte chuť a dostatok peňazí, môžete si nechať vylepšiť ako dizajn, tak techniku ​​svojho Macana.

Kompletný bodykit zahŕňa nové nárazníky, karbónový predný spojler, diódy denného svietenia, vytiahnuté blatníky, prahové nástavce, karbónové kryty spätných zrkadiel, zadný difúzor, športový výfuk a hneď dva spojlery vzadu. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

TechArt ale tým nekončí, môžete si totiž nechať zdvihnúť napríklad aj výkon motora. Macan S a Macan Turbo môžu dostať k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektíve 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám ľudia od TechArt posilní o 35 kW (42 k) a krútiaci moment zdvihnú o 90 Nm. A aby to bolo všetko dokonalé, je k dispozícii ešte paket vylepšujúci vzhľad motora.

Aj v interiéri sa vedia chlapci od TechArt vyblázniť a aj ten nájdete v galérii. Za zmienku stojí ešte podvozok. TechArt ponúka iné nastavenie pre vzduchové odpruženie, kedy je vozidlo v základe posadený o centimeter nižšie, pri nakladaní ho môžete pustiť ešte o ďalších päť centimetrov bližšie k zemi (v sérii možno znížiť vozidlo o 4 cm) a navyše je tu jedna úroveň (automatická po zaparkovanie), ktorá zníži Macan ešte o ďalší centimeter.

Takže si dávajte pozor, či práve neparkujete s nárazníkom nad obrubníkom. To by vás mohlo celkom mrzieť.

techart_10.jpgtechart_06.jpgtechart_01.jpgtechart_02.jpgtechart_03.jpgtechart_04.jpgtechart_05.jpgtechart_07.jpgtechart_08.jpgtechart_09.jpgtechart_11.jpgtechart_12.jpgtechart_13.jpgtechart_16.jpgtechart_17.jpgtechart_18.jpgtechart_20.jpgtechart_25.jpgtechart_27.jpgtechart_15.jpgtechart_19.jpgtechart_26.jpgtechart_21.jpgtechart_22.jpgtechart_14.jpgtech_int_01.jpgtech_int_12.jpgtech_int_11.jpgtech_int_13.jpgtech_int_14.jpgtech_int_09.jpgtech_int_10.jpgtech_int_06.jpgtech_int_03.jpgtech_int_04.jpgtech_int_05.jpgtech_int_02.jpgtech_int_07.jpgtech_int_08.jpg

 

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY