vytisknout velikost písma Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali upravené Porsche Macan podľa predstáv spoločnosti Mansory, dnes tu máme ďalšiu variáciu na rovnakú tému, o ktorú sa tentoraz postaral TechArt. Ak máte chuť a dostatok peňazí, môžete si nechať vylepšiť ako dizajn, tak techniku ​​svojho Macana.

Kompletný bodykit zahŕňa nové nárazníky, karbónový predný spojler, diódy denného svietenia, vytiahnuté blatníky, prahové nástavce, karbónové kryty spätných zrkadiel, zadný difúzor, športový výfuk a hneď dva spojlery vzadu. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

TechArt ale tým nekončí, môžete si totiž nechať zdvihnúť napríklad aj výkon motora. Macan S a Macan Turbo môžu dostať k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektíve 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám ľudia od TechArt posilní o 35 kW (42 k) a krútiaci moment zdvihnú o 90 Nm. A aby to bolo všetko dokonalé, je k dispozícii ešte paket vylepšujúci vzhľad motora.

Aj v interiéri sa vedia chlapci od TechArt vyblázniť a aj ten nájdete v galérii. Za zmienku stojí ešte podvozok. TechArt ponúka iné nastavenie pre vzduchové odpruženie, kedy je vozidlo v základe posadený o centimeter nižšie, pri nakladaní ho môžete pustiť ešte o ďalších päť centimetrov bližšie k zemi (v sérii možno znížiť vozidlo o 4 cm) a navyše je tu jedna úroveň (automatická po zaparkovanie), ktorá zníži Macan ešte o ďalší centimeter.

Takže si dávajte pozor, či práve neparkujete s nárazníkom nad obrubníkom. To by vás mohlo celkom mrzieť.

techart_10.jpgtechart_06.jpgtechart_01.jpgtechart_02.jpgtechart_03.jpgtechart_04.jpgtechart_05.jpgtechart_07.jpgtechart_08.jpgtechart_09.jpgtechart_11.jpgtechart_12.jpgtechart_13.jpgtechart_16.jpgtechart_17.jpgtechart_18.jpgtechart_20.jpgtechart_25.jpgtechart_27.jpgtechart_15.jpgtechart_19.jpgtechart_26.jpgtechart_21.jpgtechart_22.jpgtechart_14.jpgtech_int_01.jpgtech_int_12.jpgtech_int_11.jpgtech_int_13.jpgtech_int_14.jpgtech_int_09.jpgtech_int_10.jpgtech_int_06.jpgtech_int_03.jpgtech_int_04.jpgtech_int_05.jpgtech_int_02.jpgtech_int_07.jpgtech_int_08.jpg

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY