vytisknout velikost písma Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali upravené Porsche Macan podľa predstáv spoločnosti Mansory, dnes tu máme ďalšiu variáciu na rovnakú tému, o ktorú sa tentoraz postaral TechArt. Ak máte chuť a dostatok peňazí, môžete si nechať vylepšiť ako dizajn, tak techniku ​​svojho Macana.

Kompletný bodykit zahŕňa nové nárazníky, karbónový predný spojler, diódy denného svietenia, vytiahnuté blatníky, prahové nástavce, karbónové kryty spätných zrkadiel, zadný difúzor, športový výfuk a hneď dva spojlery vzadu. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

TechArt ale tým nekončí, môžete si totiž nechať zdvihnúť napríklad aj výkon motora. Macan S a Macan Turbo môžu dostať k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektíve 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám ľudia od TechArt posilní o 35 kW (42 k) a krútiaci moment zdvihnú o 90 Nm. A aby to bolo všetko dokonalé, je k dispozícii ešte paket vylepšujúci vzhľad motora.

Aj v interiéri sa vedia chlapci od TechArt vyblázniť a aj ten nájdete v galérii. Za zmienku stojí ešte podvozok. TechArt ponúka iné nastavenie pre vzduchové odpruženie, kedy je vozidlo v základe posadený o centimeter nižšie, pri nakladaní ho môžete pustiť ešte o ďalších päť centimetrov bližšie k zemi (v sérii možno znížiť vozidlo o 4 cm) a navyše je tu jedna úroveň (automatická po zaparkovanie), ktorá zníži Macan ešte o ďalší centimeter.

Takže si dávajte pozor, či práve neparkujete s nárazníkom nad obrubníkom. To by vás mohlo celkom mrzieť.

techart_10.jpgtechart_06.jpgtechart_01.jpgtechart_02.jpgtechart_03.jpgtechart_04.jpgtechart_05.jpgtechart_07.jpgtechart_08.jpgtechart_09.jpgtechart_11.jpgtechart_12.jpgtechart_13.jpgtechart_16.jpgtechart_17.jpgtechart_18.jpgtechart_20.jpgtechart_25.jpgtechart_27.jpgtechart_15.jpgtechart_19.jpgtechart_26.jpgtechart_21.jpgtechart_22.jpgtechart_14.jpgtech_int_01.jpgtech_int_12.jpgtech_int_11.jpgtech_int_13.jpgtech_int_14.jpgtech_int_09.jpgtech_int_10.jpgtech_int_06.jpgtech_int_03.jpgtech_int_04.jpgtech_int_05.jpgtech_int_02.jpgtech_int_07.jpgtech_int_08.jpg

 

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY