vytisknout velikost písma Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Porsche Macan v úprave od spoločnosti TechArt stojí za pozornosť

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali upravené Porsche Macan podľa predstáv spoločnosti Mansory, dnes tu máme ďalšiu variáciu na rovnakú tému, o ktorú sa tentoraz postaral TechArt. Ak máte chuť a dostatok peňazí, môžete si nechať vylepšiť ako dizajn, tak techniku ​​svojho Macana.

Kompletný bodykit zahŕňa nové nárazníky, karbónový predný spojler, diódy denného svietenia, vytiahnuté blatníky, prahové nástavce, karbónové kryty spätných zrkadiel, zadný difúzor, športový výfuk a hneď dva spojlery vzadu. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

TechArt ale tým nekončí, môžete si totiž nechať zdvihnúť napríklad aj výkon motora. Macan S a Macan Turbo môžu dostať k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektíve 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám ľudia od TechArt posilní o 35 kW (42 k) a krútiaci moment zdvihnú o 90 Nm. A aby to bolo všetko dokonalé, je k dispozícii ešte paket vylepšujúci vzhľad motora.

Aj v interiéri sa vedia chlapci od TechArt vyblázniť a aj ten nájdete v galérii. Za zmienku stojí ešte podvozok. TechArt ponúka iné nastavenie pre vzduchové odpruženie, kedy je vozidlo v základe posadený o centimeter nižšie, pri nakladaní ho môžete pustiť ešte o ďalších päť centimetrov bližšie k zemi (v sérii možno znížiť vozidlo o 4 cm) a navyše je tu jedna úroveň (automatická po zaparkovanie), ktorá zníži Macan ešte o ďalší centimeter.

Takže si dávajte pozor, či práve neparkujete s nárazníkom nad obrubníkom. To by vás mohlo celkom mrzieť.

techart_10.jpgtechart_06.jpgtechart_01.jpgtechart_02.jpgtechart_03.jpgtechart_04.jpgtechart_05.jpgtechart_07.jpgtechart_08.jpgtechart_09.jpgtechart_11.jpgtechart_12.jpgtechart_13.jpgtechart_16.jpgtechart_17.jpgtechart_18.jpgtechart_20.jpgtechart_25.jpgtechart_27.jpgtechart_15.jpgtechart_19.jpgtechart_26.jpgtechart_21.jpgtechart_22.jpgtechart_14.jpgtech_int_01.jpgtech_int_12.jpgtech_int_11.jpgtech_int_13.jpgtech_int_14.jpgtech_int_09.jpgtech_int_10.jpgtech_int_06.jpgtech_int_03.jpgtech_int_04.jpgtech_int_05.jpgtech_int_02.jpgtech_int_07.jpgtech_int_08.jpg

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY