vytisknout velikost písma Porsche Macan S Diesel vraj prepadlo v losom teste

Porsche Macan S Diesel vraj prepadlo v losom teste

Losí test je vyhýbací manéver vykonávaný v rýchlosti 70 km/h a nové SUV Porsche Macan v prevedení S Diesel ho vraj nezvládlo. Aspoň to teda tvrdí švédsky magazín Teknikens Värld. Malé SUV sa údajne zachovalo dosť nezvyčajne, keď pri návrate do smeru jazdy zablokovalo vonkajšie predné koleso.

Podľa testovacieho vodiča by auto nemalo zablokovať koleso na tak dlhú dobu a vraj sa jedná o nezvyčajný zásah elektronickej stabilizácie, ktorý vyvolal veľkú nedotáčavosť a auto zostalo veľmi dlho v smere, ktorým vodič nechce ísť. Počas testu by sa automobil mal vojsť do vytýčenej dráhy bez zrážania kolkov. 

Porsche ale nenechalo vec zapadnúť a ihneď reaguje. Automobilka tvrdí, že išlo o presne prepočítaný a cielený zásah stabilizačného systému, aby sa zabránilo pretáčavému šmyku a prípadnému prevráteniu vozidla. 
Pustite si video a urobte si názor sami, či sa jedná o zlyhanie v losom teste, aké predviedla napríklad Dacia Logan.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY