vytisknout velikost písma Porsche Macan: pozrite sa do zákulisia jeho výroby v Lipsku

Značka Porsche práve zverejnila zaujímavé video, ktoré približuje výrobu a testovanie nového modelu Porsche Macan.

Menší súrodenec SUV Cayenne, Porsche Macan, bol predstavený ešte len na nedávnom autosalóne v Los Angeles, ale od tej doby sa toho okolo neho veľa udialo. Spustený bol napríklad konfigurátor, v ktorom si môžete Macan navoliť presne podľa svojho vkusu, a pred niekoľkými dňami bolo potvrdené, že nové Porsche Macan dostane aj štvorvalcové motory.

Teraz sa s nami môžete pozrieť do útrob továrne Porsche Liepzig GmbH, v ktorej vzniká Macano po boku väčšieho Porsche Cayenne a liftbackov Porsche Panamera. Výroba síce už beží, ale prvé autá sa k svojim zákazníkom dostanú až v apríli nadchádzajúceho roka. Priložené, niečo cez minútu trvajúce video ukazuje nielen produkciu Macano, ale vo svojej druhej časti tiež efektné zábery z jazdy modrého vozidla Macan S po skúšobnej trati.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY