vytisknout velikost písma Porsche Macan: nakonfigurujte si nové SUV podľa predstáv

Značka Porsche na svetových trhoch postupne spúšťa konfigurátory pre svoj ​​nový model Macan.
Porsche Macan: nakonfigurujte si nové SUV podľa predstáv

Model Porsche Macan sa stal jednou z najvýznamnejších noviniek tohtoročného autosalónu v Los Angeles, zároveň ide ale aj o najdôležitejšiu skutočnú novinku značky Porsche za posledné mesiace. V oficiálnom slovenskom cenníku importéra Porsche Inter Auto zatiaľ jeho ceny nenájdete, ale môžete si už prejsť konfugurátor. V ňom si môžete prezrieť všetky farebné prevedenia a kombinácie interiérov či liatych kolies.

Ak vás zaujímajú ceny, tak napríklad nemecký konfigurátor Porsche Macan je nimi už vybavený. Podľa očakávania bude Porsche Macan dodávaný v troch verziách Macan S, Macan S Diesel a Macan Turbo, pričom preplňovanie turbodúchadlami majú spoločné všetky tri verzie. Pre špičkový Macan Turbo sú v ponuke dva základné odtiene laku (biela, čierna) a sedem príplatkových (populárna biela perleť ale chýba).

Štandardom sú deväťnásťpalcové liate ráfiky, za príplatok sú ponúkaná dvadsaťpalcové kolesá, resp. dvadsaťjednepalcové (911 Turbo Design). V základe sú sedadlá pre Macan Turbo polokožené, za príplatok celokožené. Priplácať bude možné za celý rad komfortných prvkov vrátane presklenej strechy. Ale ponorte sa teraz do konfigurátora a skúste si postaviť svoj ​​vlastný virtuálny Porsche Macan.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY