vytisknout velikost písma Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Menšie z dvoch SUV značky Porsche je na trhu ešte len necelé dva roky, v rámci modelovej starostlivosti sa ale dočkalo niekoľkých drobných vylepšení.
Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Porsche Macan vchádza do modelového roka 2016 s niekoľkými drobnejšími novinkami vo výbave. Hlavnou zmenou je príchod najnovšej verzie firemného infotainmentu PCM (Porsche Communication Management), ktorá bola nedávno uvedená v modernizovanom Porsche 911. Automobilka vylepšila aj svetlá a ponúka nové sady výbavy pre Macan Turbo.

P15_1015_a5_rgb.jpgP15_1014_a5_rgb.jpg
Macan Turbo s exteriérovým paketom Turbo spoznáte podľa čiernych detailov a dymových zadných svetiel

Nový PC má jednoduchšie ovládanie a obsahuje integrovaný Wi-Fi hotspot. Podporuje ovládanie gestami, rozoznáva blízkosť ruky a po novom si rozumie aj s protokolom AppleCare Play vrátane hlasového ovládania Siri.

Ďalšou novinkou vo výbave sú adaptívne full-LED svetlomety, ktoré Porsche ponúka pod obchodným označením Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

P15_1013_a5_rgb.jpgP15_1016_a5_rgb.jpg
Interiérový paket kombinuje Alcantaru s červenými alebo striebornými švami

Záujemcovia o model Macan Turbo samozrejme doposiaľ mohli vyberať z jednotlivých položiek bohatého zoznamu výbavy na želanie, ale Porsche sa rozhodlo ponúknuť im pakety športového vzhľadu. Exteriérovú sadu tvoria čierno lakované detaily, 21-palcové kolesá a dymové prevedenie zadných svetiel. V interiéri sa objavuje Alcantara v kombinácii s konstrastním prešívaním, nápismi Turbo na opierkach hlavy a osvetlenými karbónovými lištami na prahoch.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY