vytisknout velikost písma Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Menšie z dvoch SUV značky Porsche je na trhu ešte len necelé dva roky, v rámci modelovej starostlivosti sa ale dočkalo niekoľkých drobných vylepšení.
Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Porsche Macan vchádza do modelového roka 2016 s niekoľkými drobnejšími novinkami vo výbave. Hlavnou zmenou je príchod najnovšej verzie firemného infotainmentu PCM (Porsche Communication Management), ktorá bola nedávno uvedená v modernizovanom Porsche 911. Automobilka vylepšila aj svetlá a ponúka nové sady výbavy pre Macan Turbo.

P15_1015_a5_rgb.jpgP15_1014_a5_rgb.jpg
Macan Turbo s exteriérovým paketom Turbo spoznáte podľa čiernych detailov a dymových zadných svetiel

Nový PC má jednoduchšie ovládanie a obsahuje integrovaný Wi-Fi hotspot. Podporuje ovládanie gestami, rozoznáva blízkosť ruky a po novom si rozumie aj s protokolom AppleCare Play vrátane hlasového ovládania Siri.

Ďalšou novinkou vo výbave sú adaptívne full-LED svetlomety, ktoré Porsche ponúka pod obchodným označením Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

P15_1013_a5_rgb.jpgP15_1016_a5_rgb.jpg
Interiérový paket kombinuje Alcantaru s červenými alebo striebornými švami

Záujemcovia o model Macan Turbo samozrejme doposiaľ mohli vyberať z jednotlivých položiek bohatého zoznamu výbavy na želanie, ale Porsche sa rozhodlo ponúknuť im pakety športového vzhľadu. Exteriérovú sadu tvoria čierno lakované detaily, 21-palcové kolesá a dymové prevedenie zadných svetiel. V interiéri sa objavuje Alcantara v kombinácii s konstrastním prešívaním, nápismi Turbo na opierkach hlavy a osvetlenými karbónovými lištami na prahoch.

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY