vytisknout velikost písma Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Menšie z dvoch SUV značky Porsche je na trhu ešte len necelé dva roky, v rámci modelovej starostlivosti sa ale dočkalo niekoľkých drobných vylepšení.
Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhľad sa ale nemenil

Porsche Macan vchádza do modelového roka 2016 s niekoľkými drobnejšími novinkami vo výbave. Hlavnou zmenou je príchod najnovšej verzie firemného infotainmentu PCM (Porsche Communication Management), ktorá bola nedávno uvedená v modernizovanom Porsche 911. Automobilka vylepšila aj svetlá a ponúka nové sady výbavy pre Macan Turbo.

P15_1015_a5_rgb.jpgP15_1014_a5_rgb.jpg
Macan Turbo s exteriérovým paketom Turbo spoznáte podľa čiernych detailov a dymových zadných svetiel

Nový PC má jednoduchšie ovládanie a obsahuje integrovaný Wi-Fi hotspot. Podporuje ovládanie gestami, rozoznáva blízkosť ruky a po novom si rozumie aj s protokolom AppleCare Play vrátane hlasového ovládania Siri.

Ďalšou novinkou vo výbave sú adaptívne full-LED svetlomety, ktoré Porsche ponúka pod obchodným označením Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

P15_1013_a5_rgb.jpgP15_1016_a5_rgb.jpg
Interiérový paket kombinuje Alcantaru s červenými alebo striebornými švami

Záujemcovia o model Macan Turbo samozrejme doposiaľ mohli vyberať z jednotlivých položiek bohatého zoznamu výbavy na želanie, ale Porsche sa rozhodlo ponúknuť im pakety športového vzhľadu. Exteriérovú sadu tvoria čierno lakované detaily, 21-palcové kolesá a dymové prevedenie zadných svetiel. V interiéri sa objavuje Alcantara v kombinácii s konstrastním prešívaním, nápismi Turbo na opierkach hlavy a osvetlenými karbónovými lištami na prahoch.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY