vytisknout velikost písma Porsche Macan dostalo štvorvalec s parametrami 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo štvorvalec s parametrami 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo základné benzínové prevedenie, ktoré pracuje so štvorvalcovým motorom. Cenovo najdostupnejší variant by mala doraziť na trh v júni tohto roku, pričom nemecká cena začína na sume 55 669 eur.

Štvorvalcové Porsche Macan používa preplňovaný dvojliter vybavený priamym vstrekom paliva aj variabilným časovaním ventilov. Maximálny výkon 185 kW (252 k) je k dispozícii v rozmedzí 5000 až 6800 ot, krútiaci moment vrcholí hodnotou 370 Nm v rozmedzí od 1600 do 4500 ot. Motor spolupracuje so sedemstupňovou prevodovkou PDK a pohonom všetkých kolies.

Šprint z nuly na 100 km/h zvládne štvorvalcový Macan za 6,7 ​​s, s balíkom Šport Chrono je čas o dve desatiny sekundy lepší. Maximálna rýchlosť je 229 km/h. Zaujímavá má byť prirodzene aj spotreba paliva. V kombinovanom cykle si tento model údajne povie iba o 7,2 l/100 km.

Základný Macan spoznáte na pohľad napríklad podľa čiernych brzdných strmeňov, čierne sú aj lišty okolo okien a výfuk ponúkne dve jednoduché koncovky z nerezovej ocele.

macan_2.jpgmacan_1.jpgmacan_3.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY