vytisknout velikost písma Porsche Macan dostalo štvorvalec s parametrami 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo štvorvalec s parametrami 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo základné benzínové prevedenie, ktoré pracuje so štvorvalcovým motorom. Cenovo najdostupnejší variant by mala doraziť na trh v júni tohto roku, pričom nemecká cena začína na sume 55 669 eur.

Štvorvalcové Porsche Macan používa preplňovaný dvojliter vybavený priamym vstrekom paliva aj variabilným časovaním ventilov. Maximálny výkon 185 kW (252 k) je k dispozícii v rozmedzí 5000 až 6800 ot, krútiaci moment vrcholí hodnotou 370 Nm v rozmedzí od 1600 do 4500 ot. Motor spolupracuje so sedemstupňovou prevodovkou PDK a pohonom všetkých kolies.

Šprint z nuly na 100 km/h zvládne štvorvalcový Macan za 6,7 ​​s, s balíkom Šport Chrono je čas o dve desatiny sekundy lepší. Maximálna rýchlosť je 229 km/h. Zaujímavá má byť prirodzene aj spotreba paliva. V kombinovanom cykle si tento model údajne povie iba o 7,2 l/100 km.

Základný Macan spoznáte na pohľad napríklad podľa čiernych brzdných strmeňov, čierne sú aj lišty okolo okien a výfuk ponúkne dve jednoduché koncovky z nerezovej ocele.

macan_2.jpgmacan_1.jpgmacan_3.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY