vytisknout velikost písma Porsche končí s výrobou 918 Spyder, plánovaných 918 kusov je hotovo

Porsche končí s výrobou 918 Spyder, plánovaných 918 kusov je hotovo

Hybridný superšport Porsche 918 Spyder sa stáva minulosťou - aspoň vo výrobnom programe automobilky z Zuffenhausenu. Tá dnes oznámila, že v súlade s pôvodným plánom končí s výrobou modelu 918 presne po 918 vyrobených kusoch.

K dosiahnutiu vytýčenej méty nakoniec bolo potrebných 21 mesiacov. Vypredané bolo ale oveľa skôr, poslednú objednávku v Porsche prijali už koncom minulého roka.

Hoci ide o vrcholný model a výkladnú skriňu technických možností Porsche, model 918 Spyder sa spočiatku stretával s odbytovými ťažkosťami. Niektoré zahraničné médiá dokonca špekulovali, že aby sa automobilke vrátili vynaložené náklady, príde aj so štvordverovým derivátom. Ako však vidíme, všetky kusy z naplánovanej série nakoniec majiteľa našli. A to aj napriek tomu, že napríklad na slovenskom trhu stojí Porsche 918 Spyder v základnom prevedení 790 tisíc eur.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY