vytisknout velikost písma Porsche chystá závodný Cayman GT4 Clubsport. Ukáže sa v Los Angeles

Porsche chystá závodný Cayman GT4 Clubsport. Ukáže sa v Los Angeles

Porsche predstaví na autosalóne v Los Angeles závodnú verziu modelu Cayman GT4. Novinka dostane označenie Clubsport a automobilka zároveň s odhalením svojho špeciálu spustí taktiež predaj. Európske objednávky prijíma Porsche Motorsport vo Weissachu.

Cayman GT4 Clubsport používa šesťvalcový motor s objemom 3,8 litra, ktorý ponúkne výkon 283 kW (385 k). Ten spolupracuje s dvojspojkovou prevodovkou a samosvorným diferenciálom na zadnej náprave. Predná náprava sa sem nasťahovala z modelu 911 GT3 Cup.

Podrobnejšie informácie zverejní Porsche neskôr, takže teraz už môžeme pridať len zmienku o brzdách, ktoré majú priemer 380 mm na všetkých kolesách, a tiež o hmotnosti. Závodný Cayman GT4 bude vážiť 1300 kg.

getthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (4).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY