vytisknout velikost písma Porsche chystá konkurenta pre BWM X6. Doraziť má nakoniec už budúci rok

Porsche chystá konkurenta pre BWM X6. Doraziť má nakoniec už budúci rok

Nie je to tak dávno, čo internetom kolovali správy týkajúce sa Porsche Cayenne s karosériou kupé. Pôvodne mal taký automobil doraziť až spolu s treťou generáciou, najnovšie informácie však hovoria, že na konkurenciu pre BMW X6 nebudeme dlho čakať. Má sa predstaviť už s faceliftom generácie druhej. Tým pádom by sa takéto vozidlo mohol objaviť na trhu už budúci rok.

S novými informáciami prišiel britský Autoexpress. Tešiť sa údajne môžeme na dynamicky tvarovanú zadnú časť strechy, veľmi pravdepodobne sa dočkáme aj zníženého podvozku, tuhšieho odpruženia, ostrejšieho riadenia a rozšíreného rozchodu kolies. Ponuka motorizácií bude logicky nasledovať štandardný Cayenne.

Nástup Porsche Cayenne s karosériou kupé nie je nič prekvapivého. BMW X6 prvej generácie bolo predajni veľmi úspešné. Čo sa faceliftu Porsche Cayenne týka, všeobecne sa očakáva odhalenie v nasledujúcich mesiacoch. Fyzicky by sme si mali auto prezrieť na autosalóne v Paríži. Na trhu potom vydrží do roku 2017, kedy príde tretia generácia.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY