vytisknout velikost písma Porsche Cayman GT4 RS? Zatiaľ nie, tvrdí automobilka

Porsche Cayman GT4 RS? Zatiaľ nie, tvrdí automobilka

Po predstavení ostrého Porsche Cayman GT4 sa vyrojili špekulácie ohľadom ešte ostrejšej verzie RS, ktorá by sa postavila vedľa rovnako označeného väčšieho modelu 911 GT3 RS. Automobilka sa však nechala počuť, že také auto nebude.

Teda, aspoň zatiaľ, tvrdí Car and Driver. Porsche totiž možnosť ešte ostrejšieho Caymanu nevylučuje, ale v súčasnej dobe na jeho vývoj jednoducho nemá čas a prostriedky, pretože beží veľa iných projektov. Navyše nemá údajne zmysel o Caymane RS hovoriť teraz, po predstavení novinky GT4.

Ďalšia generácia športových modelov Porsche Boxster a Cayman by ostrý Cayman GT4 RS už priniesť mohla. Túto možnosť nevylučuje ani samotná automobilka. Záleží samozrejme na tom, ako sa značke bude dariť a ako zákazníci prijmú prvý ostrý Cayman. Prvé reakcie a recenzie médií sú ale veľmi pozitívne.

Väčší facelift modelov Porsche Boxster a Cayman dorazí zrejme už na tohtoročný autosalón vo Frankfurte. Pod kapotou bude v základe štvorvalcový motor s preplňovaním. Dizajn ale bude len evolučný. Na ostrejšiu verziu malého Porsche si tak počkáme ešte minimálne tri alebo štyri roky, skôr ale dlhšie.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY