vytisknout velikost písma Porsche Cayman GT4 Clubsport je zaujímavá hračka na okruhy

Uprostred nájdeme stále plochý atmosférický šesťvalec 3,8 l. Nápravy sú prevzaté z modelu Porsche 911 GT3 Cup.
Porsche Cayman GT4 Clubsport je zaujímavá hračka na okruhy
Zoznam kapitol
  1. Porsche Cayman GT4 Clubsport
  2. Fotogaléria: Cayman GT4 Clubsport

Automobilka Porsche zaraďuje do ponuky ďalšiu okruhovú hračku, ktorá nesmie vyraziť na cesty. Je založená na modeli Porsche Cayman GT4, ale prešla niekoľkými úpravami, aby s ňou mohli pretekári chodiť na oficiálne akcie, ako je napríklad závod na 24 h na Nürburgringu. Jedná sa predovšetkým o splnenie bezpečnostných noriem.

M15_5333_fine.jpgM15_5329_fine.jpgM15_5335_fine.jpgZávodný Cayman GT4 Clubsport sa od cestnej verzie líši aj podvozkom, ktorý pochádza z väčšej 911 GT3 Cup. Oproti manuálnej prevodovke v produkčnej verzii sa model Clubsport chváli závodnou dvojspojkou so šiestimi rýchlosťami. Cena? 111-tisíc eur bez dane

Pokiaľ ide o pohon, uprostred nájdeme stále plochý atmosférický šesťvalec 3,8 l s výkonom 283 kW (385 k), ale na zadné kolesá tentoraz neposiela výkon manuálna, ale šesťstupňová dvojspojková prevodovka s radením pod volantom. S trakciou zadnej náprave pomáha závodný mechanický samosvor.

Nápravy pochádzajú z modelu Porsche 911 GT3 Cup a aj masívne oceľové brzdové kotúče s priemerom 380 mm sú prevzaté z pretekárskeho programu značky Porsche. Autu nechýba ABS nastaviteľné v dvanástich stupňoch ani stabilizačný systém upravený tak, aby si poradil s použitím hladkých pneumatík.

Porsche Cayman GT4 Clubsport má hmotnosť 1300 kg a ak vám nevyhovuje základná nádrž na 90 l paliva, môžete si priplatiť za menšiu na 70 l alebo naopak väčšiu stolitrovú. Cena závodného Caymanu je stanovená na 111 000 eur bez dane.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY