vytisknout velikost písma Porsche Cayenne v sérii Platinum Edition pre dve najlacnejšie verzie

Značka Porsche predstavuje limitovanú edíciu k svojmu veľkému SUV Cayenne. Sústredená bude na exkluzivitu a ponúkaná bude od januára v kombinácii s dvoma motormi.
Porsche Cayenne v sérii Platinum Edition pre dve najlacnejšie verzie

Pre istotu zopakujem meno modelu: Porsche Cayenne. V záplave informácií k novému modelu Porsche Macan, ktorý bol predstavený len pred niekoľkými dňami na autosalóne v Los Angeles, by to totiž chvíľami mohlo vyzerať, že iné SUV Porsche snáď ani nevyrába. Opak je pritom pravdou, a práve typ Porsche Cayenne, ktorého druhá generácia sa vyrába od jari roku 2010, pre Porsche znamenal vstup do populárnej kategórie SUV.

Porsche Cayenne Platinum 1.jpgPorsche Cayenne Platinum 3.jpgPorsche Cayenne Platinum 2.jpg
Porsche Cayenne Platinum Edition bude vychádzať z dvoch najdostupnejších verzií

Teraz Porsche predstavuje obmedzenú sériu Cayenne Platinum Edition, ktorá má zapôsobiť najmä luxusnejším vzhľadom a rozšírenou výbavou. Na priložených snímkach vidíte automobil tejto edície v striebornej metalíze Platinum, avšak vyberať bude možné tiež z dvoch odtieňov bielej a čiernej, ďalej potom šedej a mahagónovej metalízy. Na prvý pohľad si na vozoch všimneme zatmavených zadných okien alebo bi-xenónových svetlometov.

Vozidlá Porsche Cayenne Platinum Edition majú štandardne deväťnásťpalcové liate ráfiky Cayenne Design II. Dvojfarebný interiér hosťuje polokožené čalúnenie sedadiel, volant SportDesign a rozšírenú multimediálnu sústavu Porsche Communication Management (PCM) s navigáciou, za zmienku stoja tiež prahové lišty s nápismi "Platinum Edition".

Porsche Cayenne Platinum 4.jpgPorsche Cayenne Platinum 5.jpg
V interiéri ponúkne Platinum Edition rozšírenú štandardnú výbavu
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY