vytisknout velikost písma Porsche Cayenne v sérii Platinum Edition pre dve najlacnejšie verzie

Značka Porsche predstavuje limitovanú edíciu k svojmu veľkému SUV Cayenne. Sústredená bude na exkluzivitu a ponúkaná bude od januára v kombinácii s dvoma motormi.
Porsche Cayenne v sérii Platinum Edition pre dve najlacnejšie verzie

Pre istotu zopakujem meno modelu: Porsche Cayenne. V záplave informácií k novému modelu Porsche Macan, ktorý bol predstavený len pred niekoľkými dňami na autosalóne v Los Angeles, by to totiž chvíľami mohlo vyzerať, že iné SUV Porsche snáď ani nevyrába. Opak je pritom pravdou, a práve typ Porsche Cayenne, ktorého druhá generácia sa vyrába od jari roku 2010, pre Porsche znamenal vstup do populárnej kategórie SUV.

Porsche Cayenne Platinum 1.jpgPorsche Cayenne Platinum 3.jpgPorsche Cayenne Platinum 2.jpg
Porsche Cayenne Platinum Edition bude vychádzať z dvoch najdostupnejších verzií

Teraz Porsche predstavuje obmedzenú sériu Cayenne Platinum Edition, ktorá má zapôsobiť najmä luxusnejším vzhľadom a rozšírenou výbavou. Na priložených snímkach vidíte automobil tejto edície v striebornej metalíze Platinum, avšak vyberať bude možné tiež z dvoch odtieňov bielej a čiernej, ďalej potom šedej a mahagónovej metalízy. Na prvý pohľad si na vozoch všimneme zatmavených zadných okien alebo bi-xenónových svetlometov.

Vozidlá Porsche Cayenne Platinum Edition majú štandardne deväťnásťpalcové liate ráfiky Cayenne Design II. Dvojfarebný interiér hosťuje polokožené čalúnenie sedadiel, volant SportDesign a rozšírenú multimediálnu sústavu Porsche Communication Management (PCM) s navigáciou, za zmienku stoja tiež prahové lišty s nápismi "Platinum Edition".

Porsche Cayenne Platinum 4.jpgPorsche Cayenne Platinum 5.jpg
V interiéri ponúkne Platinum Edition rozšírenú štandardnú výbavu
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY