vytisknout velikost písma Porsche Cayenne: chystaný facelift vydrží na trhu do roku 2017

Porsche Cayenne: chystaný facelift vydrží na trhu do roku 2017

Po modeli Macan sa fanúšikovia automobilky Porsche môžu tento rok tešiť (okrem iného) na facelift jeho väčšieho súrodenca Cayenne. Už teraz sa ale objavujú zvesti o novej generácii. Podľa kolegov z britského Autoexpress vydrží modernizovaný Cayenne na trhu do roku 2017, kedy ho vystrieda v poradí už tretia generácia. Ak vás zaujíma, ako bude nemecká novinka vyzerať, pozrite si dôkladne Porsche Macan. Práve jeho bude nadchádzajúci Cayenne nasledovať.

Tretia generácia dostane základ v podobe novej platformy. Tá bude spoločná pre Cayenne, Q7, Touareg a hovorí sa aj o SUV z dielne Bentley a Lamborghini. Nový základ bude jedným z hlavných dôvodov nižšej hmotnosti. Podľa dosť predbežných informácií pôjde o rozdiel sto kilogramov.

Pod kapotou nájdeme modifikované súčasné motory. Dobrou správou bude fakt, že okrem šesťvalca sa údajne ráta aj s osemvalcom. Pre ekologicky zmýšľajúcich záujemcov ponúkne Porsche štvorvalcový plug-in hybrid. Štandardom bude rozdeľovanie krútiaceho momentu pomocou bŕzd, výkonné verzie dostanú nastaviteľné vzduchové odpruženie a na zadnú nápravu aktívny diferenciál.

Zdroj: Autoexpress

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY