vytisknout velikost písma Porsche Cayenne: chystaný facelift vydrží na trhu do roku 2017

Porsche Cayenne: chystaný facelift vydrží na trhu do roku 2017

Po modeli Macan sa fanúšikovia automobilky Porsche môžu tento rok tešiť (okrem iného) na facelift jeho väčšieho súrodenca Cayenne. Už teraz sa ale objavujú zvesti o novej generácii. Podľa kolegov z britského Autoexpress vydrží modernizovaný Cayenne na trhu do roku 2017, kedy ho vystrieda v poradí už tretia generácia. Ak vás zaujíma, ako bude nemecká novinka vyzerať, pozrite si dôkladne Porsche Macan. Práve jeho bude nadchádzajúci Cayenne nasledovať.

Tretia generácia dostane základ v podobe novej platformy. Tá bude spoločná pre Cayenne, Q7, Touareg a hovorí sa aj o SUV z dielne Bentley a Lamborghini. Nový základ bude jedným z hlavných dôvodov nižšej hmotnosti. Podľa dosť predbežných informácií pôjde o rozdiel sto kilogramov.

Pod kapotou nájdeme modifikované súčasné motory. Dobrou správou bude fakt, že okrem šesťvalca sa údajne ráta aj s osemvalcom. Pre ekologicky zmýšľajúcich záujemcov ponúkne Porsche štvorvalcový plug-in hybrid. Štandardom bude rozdeľovanie krútiaceho momentu pomocou bŕzd, výkonné verzie dostanú nastaviteľné vzduchové odpruženie a na zadnú nápravu aktívny diferenciál.

Zdroj: Autoexpress

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY