vytisknout velikost písma Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Viac ako 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, čo sú konštrukčne príbuzné autá, musia putovať do servisov. Príčinou je potenciálny problém v uchytení pedálov. Pokiaľ dôjde k zlyhaniu materiálu, môžu sa pedále uvoľniť a prestať fungovať. Podľa Porsche a VW sa jedná o preventívnu akciu.

Ani jedna z automobiliek nemá hlásenú nehodu alebo zranenie spôsobené práve týmto problémom. Riziko sa ale týka 409 477 Cayennov a asi 391 000 Touaregov modelových rokov 2011 až 2016.

Porsche aj Volkswagen vykonajú kontrolu a prípadnú výmenu v rámci bežných servisných prehliadok, ale vyzývajú majiteľov, aby si radšej dohovorili servisnú prehliadku čo najskôr. Kontrola a prípadná oprava bude samozrejme úplne zadarmo. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávajú nejaké odporúčania, ktorá by sa týkali používania pedálov, takže majitelia zrejme môžu naďalej jazdiť tak, ako sú zvyknutí.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY