vytisknout velikost písma Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Viac ako 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, čo sú konštrukčne príbuzné autá, musia putovať do servisov. Príčinou je potenciálny problém v uchytení pedálov. Pokiaľ dôjde k zlyhaniu materiálu, môžu sa pedále uvoľniť a prestať fungovať. Podľa Porsche a VW sa jedná o preventívnu akciu.

Ani jedna z automobiliek nemá hlásenú nehodu alebo zranenie spôsobené práve týmto problémom. Riziko sa ale týka 409 477 Cayennov a asi 391 000 Touaregov modelových rokov 2011 až 2016.

Porsche aj Volkswagen vykonajú kontrolu a prípadnú výmenu v rámci bežných servisných prehliadok, ale vyzývajú majiteľov, aby si radšej dohovorili servisnú prehliadku čo najskôr. Kontrola a prípadná oprava bude samozrejme úplne zadarmo. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávajú nejaké odporúčania, ktorá by sa týkali používania pedálov, takže majitelia zrejme môžu naďalej jazdiť tak, ako sú zvyknutí.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY