vytisknout velikost písma Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musia ísť do servisu kvôli pedálom

Viac ako 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, čo sú konštrukčne príbuzné autá, musia putovať do servisov. Príčinou je potenciálny problém v uchytení pedálov. Pokiaľ dôjde k zlyhaniu materiálu, môžu sa pedále uvoľniť a prestať fungovať. Podľa Porsche a VW sa jedná o preventívnu akciu.

Ani jedna z automobiliek nemá hlásenú nehodu alebo zranenie spôsobené práve týmto problémom. Riziko sa ale týka 409 477 Cayennov a asi 391 000 Touaregov modelových rokov 2011 až 2016.

Porsche aj Volkswagen vykonajú kontrolu a prípadnú výmenu v rámci bežných servisných prehliadok, ale vyzývajú majiteľov, aby si radšej dohovorili servisnú prehliadku čo najskôr. Kontrola a prípadná oprava bude samozrejme úplne zadarmo. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávajú nejaké odporúčania, ktorá by sa týkali používania pedálov, takže majitelia zrejme môžu naďalej jazdiť tak, ako sú zvyknutí.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY