vytisknout velikost písma Porsche Boxster S v kompletnom ladení oddelenia Porsche Exclusive

Automobilka Porsche oživuje povesť svojej divízie Exclusive. Tentoraz si vzala do parády model Boxster S.
Porsche Boxster S v kompletnom ladení oddelenia Porsche Exclusive

Porsche Boxster S môže byť váš aj v úplne inom prevedení, než aké poznáte z oficiálnych fotiek a katalógov. Kľúčom je oddelenie Porsche Exclusive, ktoré vlani oslávilo štvrťstoročie od svojho založenia. Exemplárnym príkladom je vyobrazený špeciál Porsche Boxster S Exclusive. Lakovaný je svetlo modrým odtieňom Riviera Blue a vybavený štylistickým paketom SportDesign v kombinácii s čiernymi detailmi a športovým podvozkom znižujúcim svetlú výšku vozidla o 20 mm.

Porsche Boxster S Exclusive 1.jpgPorsche Boxster S Exclusive 3.jpgPorsche Boxster S Exclusive 4.jpgPorsche Boxster S Exclusive 2.jpgPorsche Boxster S Exclusive 5.jpgPorsche Boxster S Exclusive 6.jpg
Porsche Boxster S v novom projekte oddelenia Porsche Exclusive

Dvojfarebné ladenie tohto vozidla prestupuje aj do interiéru auta, ktorý je čalúnený čiernou kožou doplnenou modrými partiami. Spomínané Porsche Boxster S Exclusive zároveň vyniká dekoračnými panelmi z lešteného hliníka, hlavovými opierkami s lisovaným logom Porsche a šedými bezpečnostnými pásmi. Samozrejmosťou sú presvetlené prahové lišty a hliníkové pedále.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY