vytisknout velikost písma Porsche 918 Spyder v konfigurátore: poskladajte si to svoje

Značka Porsche spouští interaktivní konfigurátor ke svému špičkovému hybridnímu supersportu 918 Spyder.
Porsche 918 Spyder v konfigurátore: poskladajte si to svoje

Hoci sa o ňom hovorilo už mnohokrát a všetko dôležité bolo povedané už skôr, sériové prevedenie superšportu Porsche 918 Spyder s hybridným pohonom a rozprávkovou spotrebou sa stalo jednou z najvýznamnejších premiér tohtoročného autosalónu vo Frankfurte. Teraz automobilka Porsche spustila svoj on-line konfigurátor, v ktorom si môžete tento model zostaviť presne podľa svojich požiadaviek. Cena zatiaľ bohužiaľ chýba.

Novinka bude spočiatku v ponuke v štandardnej verzii a ako 918 Spyder Weissach s priemernou spotrebou zníženou z 3,3 na 3,0 l/100 km. K dispozícii budú štyri nemetalické (!) a osem metalických farieb, tri sady ráfikov s priemerom 20/21 palcov a dve prevedenia kožou čalúnených sedadiel, z ktorých každá môže byť vyvedená v niekoľkých farebných kombináciách.

Priplácať (zatiaľ nevieme koľko) bude možné za ochranný lak karosérie proti poškodeniu od kamienkov a prizdvihovanie prednej nápravy pre ľahšie prekonávanie retardérov a ďalších nástrah bežnej premávky.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY