vytisknout velikost písma Porsche 918 Spyder: sériová verzia sa ukáže vo Frankfurte

Porsche 918 Spyder: sériová verzia sa ukáže vo Frankfurte

Je to oficiálne, automobilka Porsche definitívne prisľúbila premiéru sériového modelu 918 Spyder pre autosalón vo Frankfurte. Stane sa tak presne päťdesiat rokov po tom, čo sa na rovnakom mieste svetu prvýkrát ukázala legenda v podobe 911. Predstavenie super rýchleho hybridu by malo byť v histórii nemeckej automobilky míľnikom podobného kalibru.

Z oficiálnych zdrojov potom zaznievajú aj základné informácie. Porsche 918 Spyder ponúkne celkový výkon 887 koní, pričom zrýchlenie z nuly na stovku prebehne v čase 2,8 s. Automobilka ale zároveň sľubuje nadpriemerne nízku spotrebu. Nový hybrid si má vystačiť s prídelom v rozmedzí od 3,0 do 3,3 litrov.

Koho novinky Porsche zaujímajú, ten nech si do svojho diára zapíše termín 10. septembra a čas 10:00. Práve vtedy sa začne v hale číslo 3 na stánku A12 tlačová konferencia, ktorú (ako sa stalo v poslednej dobe dobrý zvykom) môžete sledovať naživo.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY