vytisknout velikost písma Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz kvôli prednej náprave

Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz kvôli prednej náprave

Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz je dôvodom predná náprava a zvolávacia akcia je celkovo väčšia. Z 918 vyrobených kusov musí na opravu 205 exemplárov. Automobilka ale túto akciu vyhlásila na základe vlastných testov. Oprava je preventívna.

Dohľadať presné informácie o konkrétnej závade sa nám nepodarilo. Porsche iba oznámilo, že vymení vadné komponenty u 205 automobilov rozmiestnených po celom svete, pretože v istom časovom období boli na 918 Spyder namontované diely, u ktorých nie je možné zaručiť stopercentné fungovanie po celú dobu životnosti vozidla. Zákazníci samotní sa ale na tento problém nesťažovali, teda aspoň podľa vyhlásenia automobilky.

Výmena chybných dielov na prednej náprave zaberie zhruba dva dni, príslušní majitelia budú kontaktovaní. Pripomeňme, že sa informácie o prvej zvolávacej akcii na 918 Spyder objavili v septembri. Vtedy ale zamierilo do servisu iba 46 automobilov, a to kvôli problémom so zadnou nápravou.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY