vytisknout velikost písma Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz kvôli prednej náprave

Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz kvôli prednej náprave

Porsche 918 Spyder opäť mieri do servisov. Tentoraz je dôvodom predná náprava a zvolávacia akcia je celkovo väčšia. Z 918 vyrobených kusov musí na opravu 205 exemplárov. Automobilka ale túto akciu vyhlásila na základe vlastných testov. Oprava je preventívna.

Dohľadať presné informácie o konkrétnej závade sa nám nepodarilo. Porsche iba oznámilo, že vymení vadné komponenty u 205 automobilov rozmiestnených po celom svete, pretože v istom časovom období boli na 918 Spyder namontované diely, u ktorých nie je možné zaručiť stopercentné fungovanie po celú dobu životnosti vozidla. Zákazníci samotní sa ale na tento problém nesťažovali, teda aspoň podľa vyhlásenia automobilky.

Výmena chybných dielov na prednej náprave zaberie zhruba dva dni, príslušní majitelia budú kontaktovaní. Pripomeňme, že sa informácie o prvej zvolávacej akcii na 918 Spyder objavili v septembri. Vtedy ale zamierilo do servisu iba 46 automobilov, a to kvôli problémom so zadnou nápravou.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY