vytisknout velikost písma Porsche 918 Spyder má za sebou zvolávaciu akciu kvôli zadnej náprave

Porsche 918 Spyder má za sebou zvolávaciu akciu kvôli zadnej náprave

Zvolávacie akcie sa nevyhýbajú ani tým najdrahším automobilom. Nedávno sa o tom presvedčil napríklad švédsky Koenigsegg, ktorý musel v Amerike vyhlásiť zvolávaciu akciu na model Agera. Akcia to skutočne nebola veľká, na tamojšom trhu sa totiž našiel jediný exemplár. Podľa aktuálnych správ má za sebou zvolávaciu akciu aj ďalšia špecialita, tentoraz išlo o Porsche 918 Spyder.

Ani v tomto prípade nejde o masovú zvolávaciu akciu, ostatne Porsche vyrobilo len 918 kusov. Automobilka však objavila bližšie nešpecifikovaný problém na zadnej náprave. Následne teda boli dotknutí majitelia kontaktovaní prostredníctvom dílerov a celkom 46 exemplárov muselo zamieriť do servisu. Podľa dostupných informácií prebehlo všetko bez ďalších problémov.

Porsche má v riešení zvolávacích akcií čo naprávať. Nie je to tak dávno, čo sa objavila kauza horiacich GT3, kvôli ktorej nakoniec majitelia týchto vozidiel založili tzv. Worldwide Action Group. Celkom pochopiteľne im vadili rôzne vysoké kompenzácie na rôznych trhoch za dobu, keď auto stálo v servise. V Nemecku Porsche platilo 175 euro za deň, v Británii nedostali zákazníci nič.

Zdroj: Automotive News

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY