vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

Jedným z najrešpektovanejších tuningom vozidiel Porsche 911 je spoločnosť TechArt. Svoj program pre model 911 Turbo predstaví až na autosalóne v Ženeve, ale už teraz pre vás k nemu máme rad snímok a zaujímavých informácií.
Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

TechArt, to je skrátka Porsche. Táto firma má v zásobe riešenia pre modely Porsche Panamera TechArt aj Porsche Cayenne TechArt, avšak najtesnejšie je samozrejme spätá s legendárnym modelom 911. Svoje prvé modifikácie Porsche 911, založené na aktuálnej generácii Porsche 911 (991), predstavila už na začiatku roku 2012, avšak pre nadchádzajúci autosalón v Ženeve pripravila sadu úprav určenú pre verziu Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 TechArt 2014 prev 1.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 2.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 3.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 4.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 6.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 7.jpg
Porsche 911 Turbo v čerstvom ladení TechArtu

Vozidlo bude vybavené kompletnou sadou aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov, medzi ktorými nebude chýbať aktívny predný spojler, masívne prahové obklady, difúzor v zadnom nárazníku ani robustné, pevné krídlo na zadku. Zákazník bude môcť objednávať tiež nový výfukový trakt z nerezovej ocele, tuhšie pruženie alebo rôzne sady liatych ráfikov s priemerom 20 a 21 palcov.

Snímky interiéru zatiaľ k dispozícii nie sú, avšak TechArt sľubuje čalúnenie špičkovú kožou, hliníkové pedále alebo prepracovaný volant, no v ponuke budú aj špeciálne koberčeky, prahové lišty s presvetlenými logami alebo dekory z uhlíkových kompozitov. Sadou TA 091/T1 doplnený motor má priniesť zvýšenie výkonu aj zlepšenie jazdných výkonov, avšak konečné hodnoty zatiaľ známe nie sú.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY