vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

Jedným z najrešpektovanejších tuningom vozidiel Porsche 911 je spoločnosť TechArt. Svoj program pre model 911 Turbo predstaví až na autosalóne v Ženeve, ale už teraz pre vás k nemu máme rad snímok a zaujímavých informácií.
Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

TechArt, to je skrátka Porsche. Táto firma má v zásobe riešenia pre modely Porsche Panamera TechArt aj Porsche Cayenne TechArt, avšak najtesnejšie je samozrejme spätá s legendárnym modelom 911. Svoje prvé modifikácie Porsche 911, založené na aktuálnej generácii Porsche 911 (991), predstavila už na začiatku roku 2012, avšak pre nadchádzajúci autosalón v Ženeve pripravila sadu úprav určenú pre verziu Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 TechArt 2014 prev 1.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 2.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 3.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 4.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 6.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 7.jpg
Porsche 911 Turbo v čerstvom ladení TechArtu

Vozidlo bude vybavené kompletnou sadou aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov, medzi ktorými nebude chýbať aktívny predný spojler, masívne prahové obklady, difúzor v zadnom nárazníku ani robustné, pevné krídlo na zadku. Zákazník bude môcť objednávať tiež nový výfukový trakt z nerezovej ocele, tuhšie pruženie alebo rôzne sady liatych ráfikov s priemerom 20 a 21 palcov.

Snímky interiéru zatiaľ k dispozícii nie sú, avšak TechArt sľubuje čalúnenie špičkovú kožou, hliníkové pedále alebo prepracovaný volant, no v ponuke budú aj špeciálne koberčeky, prahové lišty s presvetlenými logami alebo dekory z uhlíkových kompozitov. Sadou TA 091/T1 doplnený motor má priniesť zvýšenie výkonu aj zlepšenie jazdných výkonov, avšak konečné hodnoty zatiaľ známe nie sú.

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY