vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

Jedným z najrešpektovanejších tuningom vozidiel Porsche 911 je spoločnosť TechArt. Svoj program pre model 911 Turbo predstaví až na autosalóne v Ženeve, ale už teraz pre vás k nemu máme rad snímok a zaujímavých informácií.
Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

TechArt, to je skrátka Porsche. Táto firma má v zásobe riešenia pre modely Porsche Panamera TechArt aj Porsche Cayenne TechArt, avšak najtesnejšie je samozrejme spätá s legendárnym modelom 911. Svoje prvé modifikácie Porsche 911, založené na aktuálnej generácii Porsche 911 (991), predstavila už na začiatku roku 2012, avšak pre nadchádzajúci autosalón v Ženeve pripravila sadu úprav určenú pre verziu Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 TechArt 2014 prev 1.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 2.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 3.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 4.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 6.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 7.jpg
Porsche 911 Turbo v čerstvom ladení TechArtu

Vozidlo bude vybavené kompletnou sadou aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov, medzi ktorými nebude chýbať aktívny predný spojler, masívne prahové obklady, difúzor v zadnom nárazníku ani robustné, pevné krídlo na zadku. Zákazník bude môcť objednávať tiež nový výfukový trakt z nerezovej ocele, tuhšie pruženie alebo rôzne sady liatych ráfikov s priemerom 20 a 21 palcov.

Snímky interiéru zatiaľ k dispozícii nie sú, avšak TechArt sľubuje čalúnenie špičkovú kožou, hliníkové pedále alebo prepracovaný volant, no v ponuke budú aj špeciálne koberčeky, prahové lišty s presvetlenými logami alebo dekory z uhlíkových kompozitov. Sadou TA 091/T1 doplnený motor má priniesť zvýšenie výkonu aj zlepšenie jazdných výkonov, avšak konečné hodnoty zatiaľ známe nie sú.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY