vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

Jedným z najrešpektovanejších tuningom vozidiel Porsche 911 je spoločnosť TechArt. Svoj program pre model 911 Turbo predstaví až na autosalóne v Ženeve, ale už teraz pre vás k nemu máme rad snímok a zaujímavých informácií.
Porsche 911 Turbo: TechArt poodhalil svoj ​​nový ladičský program

TechArt, to je skrátka Porsche. Táto firma má v zásobe riešenia pre modely Porsche Panamera TechArt aj Porsche Cayenne TechArt, avšak najtesnejšie je samozrejme spätá s legendárnym modelom 911. Svoje prvé modifikácie Porsche 911, založené na aktuálnej generácii Porsche 911 (991), predstavila už na začiatku roku 2012, avšak pre nadchádzajúci autosalón v Ženeve pripravila sadu úprav určenú pre verziu Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 TechArt 2014 prev 1.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 2.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 3.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 4.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 6.jpgPorsche 911 TechArt 2014 prev 7.jpg
Porsche 911 Turbo v čerstvom ladení TechArtu

Vozidlo bude vybavené kompletnou sadou aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov, medzi ktorými nebude chýbať aktívny predný spojler, masívne prahové obklady, difúzor v zadnom nárazníku ani robustné, pevné krídlo na zadku. Zákazník bude môcť objednávať tiež nový výfukový trakt z nerezovej ocele, tuhšie pruženie alebo rôzne sady liatych ráfikov s priemerom 20 a 21 palcov.

Snímky interiéru zatiaľ k dispozícii nie sú, avšak TechArt sľubuje čalúnenie špičkovú kožou, hliníkové pedále alebo prepracovaný volant, no v ponuke budú aj špeciálne koberčeky, prahové lišty s presvetlenými logami alebo dekory z uhlíkových kompozitov. Sadou TA 091/T1 doplnený motor má priniesť zvýšenie výkonu aj zlepšenie jazdných výkonov, avšak konečné hodnoty zatiaľ známe nie sú.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY