vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo Cabriolet vyšperkované v rámci programu Exclusive

Porsche 911 Turbo Cabriolet vyšperkované v rámci programu Exclusive

Pred pár dňami prebehla v Essene akcia Techno Classica 2014. Okrem veľkej kopy veteránov sa tu ukázala aj jedna malá premiéra. Porsche predstavilo model 911 Turbo Cabriolet upravený podľa programu Exclusive.

Tento program ponúka patrične zaisteným zákazníkom veľmi široké možnosti individualizácie, podobne ako to je napríklad v automobilke BMW a jej programe Individual. K dispozícii je nepreberné množstvo farieb, rôznych materiálov a mnoho doplnkov.

Prvé oficiálne obrázky vydané k tejto téme ukazujú model 911 Turbo Cabriolet s farbou karosérie Slate Grey. Z uvedeného príslušenstva si môžete všimnúť napríklad čierno ladených predných svetlometov, dvadsaťpalcových diskov čiastočne lakovaných lesklým čiernym lakom, prípadne drobností v podobe ostrekovačov svetiel lakovaných vo farbe karosérie.

Pohľad do interiéru prezrádza prítomnosť karbónovej prahovej lišty s podsvieteným nápisom, čalúnenie červenou kožou a karbónové dekory. Keď sa pozriete bližšie, uvidíte, že sa koža nasťahovala aj na výduchy ventilácie.

Mimochodom keby ste nevedeli, prečo Porsche ukázalo túto novinku práve na Techno Classica, potom je jednoduchým dôvodom hlavná téma. Na viac ako 600 m2 totiž Porsche prezentovalo štyridsať rokov modelu 911 Turbo .

exclusive_4.jpgexclusive_5.jpgexclusive_6.jpgexclusive_7.jpgexclusive_1.jpgexclusive_3.jpgexclusive_2.jpg
Foto: Porsche

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY