vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo Cabriolet vyšperkované v rámci programu Exclusive

Porsche 911 Turbo Cabriolet vyšperkované v rámci programu Exclusive

Pred pár dňami prebehla v Essene akcia Techno Classica 2014. Okrem veľkej kopy veteránov sa tu ukázala aj jedna malá premiéra. Porsche predstavilo model 911 Turbo Cabriolet upravený podľa programu Exclusive.

Tento program ponúka patrične zaisteným zákazníkom veľmi široké možnosti individualizácie, podobne ako to je napríklad v automobilke BMW a jej programe Individual. K dispozícii je nepreberné množstvo farieb, rôznych materiálov a mnoho doplnkov.

Prvé oficiálne obrázky vydané k tejto téme ukazujú model 911 Turbo Cabriolet s farbou karosérie Slate Grey. Z uvedeného príslušenstva si môžete všimnúť napríklad čierno ladených predných svetlometov, dvadsaťpalcových diskov čiastočne lakovaných lesklým čiernym lakom, prípadne drobností v podobe ostrekovačov svetiel lakovaných vo farbe karosérie.

Pohľad do interiéru prezrádza prítomnosť karbónovej prahovej lišty s podsvieteným nápisom, čalúnenie červenou kožou a karbónové dekory. Keď sa pozriete bližšie, uvidíte, že sa koža nasťahovala aj na výduchy ventilácie.

Mimochodom keby ste nevedeli, prečo Porsche ukázalo túto novinku práve na Techno Classica, potom je jednoduchým dôvodom hlavná téma. Na viac ako 600 m2 totiž Porsche prezentovalo štyridsať rokov modelu 911 Turbo .

exclusive_4.jpgexclusive_5.jpgexclusive_6.jpgexclusive_7.jpgexclusive_1.jpgexclusive_3.jpgexclusive_2.jpg
Foto: Porsche

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY