vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Oslavy päťdesiatych narodenín legendárneho modelu Porsche 911 budú pokračovať na autosalóne v Los Angeles, kde nemecká automobilka predstaví novinky v podobe vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kto by čakal nejaké veľké prekvapenie v porovnaní s klasickou 911 Turbo, ten by sa nedočkal. Technika je logicky identická.

Vzadu teda nájdete preplňovaný šesťvalec naladený v prípade slabšej varianty na 520 koní, ostrejšie "esko" ponúkne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektíve za 3,2 s. Kupé vie byť o jednu desatinu sekundy rýchlejšie. Maximálna rýchlosť má hodnotu 318 km / h. Toto číslo nájdete v tabuľkách ako pre Turbo, tak pre Turbo S, a to s karosériou kupé aj kabriolet.

911_1.jpg911_2.jpg

Kombinovaná spotreba by sa mala dostať tesne pod hranicu desiatich litrov. Porsche zdôrazňuje, že oproti predchodcovi je novinka o pätnásť percent úspornejšia, zároveň o 0,2 s rýchlejšia pri šprinte na stovku a samozrejme je tiež výkonnejšia. Rovnako ako základné kupé, ani otvorená varianta neostane ochudobnená o pohon všetkých kolies, sedemstupňovú prevodovku PDK alebo riadenú zadnú nápravu.

Sťahovacia strecha používa pre čo najnižšiu hmotnosť magnéziový rám. Manipulovať so strechou je možné do rýchlosti 50 km/h, pričom na dokončenie operácie je potrebných približne trinásť sekúnd. Predaje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet sa začnú v decembri tohto roka.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY