vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Oslavy päťdesiatych narodenín legendárneho modelu Porsche 911 budú pokračovať na autosalóne v Los Angeles, kde nemecká automobilka predstaví novinky v podobe vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kto by čakal nejaké veľké prekvapenie v porovnaní s klasickou 911 Turbo, ten by sa nedočkal. Technika je logicky identická.

Vzadu teda nájdete preplňovaný šesťvalec naladený v prípade slabšej varianty na 520 koní, ostrejšie "esko" ponúkne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektíve za 3,2 s. Kupé vie byť o jednu desatinu sekundy rýchlejšie. Maximálna rýchlosť má hodnotu 318 km / h. Toto číslo nájdete v tabuľkách ako pre Turbo, tak pre Turbo S, a to s karosériou kupé aj kabriolet.

911_1.jpg911_2.jpg

Kombinovaná spotreba by sa mala dostať tesne pod hranicu desiatich litrov. Porsche zdôrazňuje, že oproti predchodcovi je novinka o pätnásť percent úspornejšia, zároveň o 0,2 s rýchlejšia pri šprinte na stovku a samozrejme je tiež výkonnejšia. Rovnako ako základné kupé, ani otvorená varianta neostane ochudobnená o pohon všetkých kolies, sedemstupňovú prevodovku PDK alebo riadenú zadnú nápravu.

Sťahovacia strecha používa pre čo najnižšiu hmotnosť magnéziový rám. Manipulovať so strechou je možné do rýchlosti 50 km/h, pričom na dokončenie operácie je potrebných približne trinásť sekúnd. Predaje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet sa začnú v decembri tohto roka.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY