vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Oslavy päťdesiatych narodenín legendárneho modelu Porsche 911 budú pokračovať na autosalóne v Los Angeles, kde nemecká automobilka predstaví novinky v podobe vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kto by čakal nejaké veľké prekvapenie v porovnaní s klasickou 911 Turbo, ten by sa nedočkal. Technika je logicky identická.

Vzadu teda nájdete preplňovaný šesťvalec naladený v prípade slabšej varianty na 520 koní, ostrejšie "esko" ponúkne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektíve za 3,2 s. Kupé vie byť o jednu desatinu sekundy rýchlejšie. Maximálna rýchlosť má hodnotu 318 km / h. Toto číslo nájdete v tabuľkách ako pre Turbo, tak pre Turbo S, a to s karosériou kupé aj kabriolet.

911_1.jpg911_2.jpg

Kombinovaná spotreba by sa mala dostať tesne pod hranicu desiatich litrov. Porsche zdôrazňuje, že oproti predchodcovi je novinka o pätnásť percent úspornejšia, zároveň o 0,2 s rýchlejšia pri šprinte na stovku a samozrejme je tiež výkonnejšia. Rovnako ako základné kupé, ani otvorená varianta neostane ochudobnená o pohon všetkých kolies, sedemstupňovú prevodovku PDK alebo riadenú zadnú nápravu.

Sťahovacia strecha používa pre čo najnižšiu hmotnosť magnéziový rám. Manipulovať so strechou je možné do rýchlosti 50 km/h, pričom na dokončenie operácie je potrebných približne trinásť sekúnd. Predaje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet sa začnú v decembri tohto roka.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY