vytisknout velikost písma Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Porsche 911 Turbo a Turbo S aj v prevedení Cabriolet

Oslavy päťdesiatych narodenín legendárneho modelu Porsche 911 budú pokračovať na autosalóne v Los Angeles, kde nemecká automobilka predstaví novinky v podobe vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kto by čakal nejaké veľké prekvapenie v porovnaní s klasickou 911 Turbo, ten by sa nedočkal. Technika je logicky identická.

Vzadu teda nájdete preplňovaný šesťvalec naladený v prípade slabšej varianty na 520 koní, ostrejšie "esko" ponúkne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektíve za 3,2 s. Kupé vie byť o jednu desatinu sekundy rýchlejšie. Maximálna rýchlosť má hodnotu 318 km / h. Toto číslo nájdete v tabuľkách ako pre Turbo, tak pre Turbo S, a to s karosériou kupé aj kabriolet.

911_1.jpg911_2.jpg

Kombinovaná spotreba by sa mala dostať tesne pod hranicu desiatich litrov. Porsche zdôrazňuje, že oproti predchodcovi je novinka o pätnásť percent úspornejšia, zároveň o 0,2 s rýchlejšia pri šprinte na stovku a samozrejme je tiež výkonnejšia. Rovnako ako základné kupé, ani otvorená varianta neostane ochudobnená o pohon všetkých kolies, sedemstupňovú prevodovku PDK alebo riadenú zadnú nápravu.

Sťahovacia strecha používa pre čo najnižšiu hmotnosť magnéziový rám. Manipulovať so strechou je možné do rýchlosti 50 km/h, pričom na dokončenie operácie je potrebných približne trinásť sekúnd. Predaje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet sa začnú v decembri tohto roka.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY