vytisknout velikost písma Porsche 911 Targa je oficiálne tu aj s novou strechou

Porsche 911 Targa je oficiálne tu aj s novou strechou
Zoznam kapitol
  1. Porsche 911 Targa, Videá
  2. Fotogaléria

Včera sme museli prezentovať Porsche 911 Targa ešte ako neoficiálnu záležitosť, aktuálne už ale bolo uverejnené oficiálnou cestou úplne všetko. Ďalšia verzie súčasnej generácie modelu 911 teda má za sebou oficiálne predstavenie. Na čo sa môžu prípadní záujemcovia tešiť?

Nová Targa sa vracia k svojim koreňom. Namiesto kupé s presklenou strechou prichádza prevedenie, ktoré má oveľa bližšie ku kabrioletom. Podobne ako kedysi dávno v histórii dostalo najnovšie vydanie ochranný rám a veľké zadné sklo. So strechou sa ale nebude manipulovať ručne, v Porsche si pripravili nový systém. Jeho funkciu najlepšie ukáže priložené video.

Novinka sa bude predávať výhradne v kombinácii s pohonom všetkých kolies. Targa 4 ponúkne šesťvalec s objemom 3,4 l s maximálnym výkonom 350 koní. V spojení s prevodovkou PDK a balíkom Sport Chrono došprintuje na stovku za 4,8 s a maximálne zvládne 282 km/h. Len pre porovnanie, štandardné kupé zvládne v rovnakej konfigurácii stovku za 4,7 s, najviac sa potom rozbehne na 283 km/h. Výkonnejšou alternatívou je Targa 4S s motorom naladeným na 400 koní. Najvyššia rýchlosť dosahuje 296 km/h, stovka je otázkou 4,4 s.

Porsche 911 Targa dorazí na domáci nemecký trh v máji tohto roku. Základná cena činí 109 338 euro, silnejšia verzia bude štartovať na sume 124 094 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY