vytisknout velikost písma Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Prechod Porsche 911 na preplňovanie ponesie kopa skalných fanúšikov veľmi ťažko, ale nakoniec si zvyknú rovnako, ako si zvykli na pohon všetkých kolies v generácii 964 a na vodné chladenie v generácii 996. Navyše sa zas tak radikálne nové Porsche 911 nezmenilo.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.32.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.53.09.pngZmeny aby jeden hľadal lupou. No dobre, nová 911 má inak tvarované nárazníky, väčšie vstupy vzduchu, širšie blatníky a širšie kolesá. Aktívny podvozok PASM je teraz štandardná výbava

Asi už viete, že v rámci veľmi decentného faceliftu dostalo Porsche 911 výhradne preplňované motory, pokiaľ sa bavíme o štandardných verziách Carrera a Carrera S. Teraz ich poháňa dvoma turbami prepĺňaný šesťvalec 3,0 l.

Obe verzie posilnili zhodne o 20 koní a 60 Nm, ale znížila sa spotreba a teda aj emisie CO2. Porsche 911 teraz ničí planétu a hubí ľadové medvede tempom iba 7,4 litra na každých 100 km. Management organizácie Greenpeace už určite vypĺňa objednávkový list.

Porsche 911 dostane tiež stop/štart, systém pre udržanie v jazdnom pruhu, adaptívny tempomat s funkčnou núdzového brzdenia a veľa ďalších bezpečnostných a komfortných vymožeností. Aj keď je zvuk novej 911 veľkolepý, veľkou mierou sa na akustike vnútri kabíny podieľajú reproduktory a elektronika.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.15.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.54.57.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.09.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.27.png

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY