vytisknout velikost písma Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Prechod Porsche 911 na preplňovanie ponesie kopa skalných fanúšikov veľmi ťažko, ale nakoniec si zvyknú rovnako, ako si zvykli na pohon všetkých kolies v generácii 964 a na vodné chladenie v generácii 996. Navyše sa zas tak radikálne nové Porsche 911 nezmenilo.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.32.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.53.09.pngZmeny aby jeden hľadal lupou. No dobre, nová 911 má inak tvarované nárazníky, väčšie vstupy vzduchu, širšie blatníky a širšie kolesá. Aktívny podvozok PASM je teraz štandardná výbava

Asi už viete, že v rámci veľmi decentného faceliftu dostalo Porsche 911 výhradne preplňované motory, pokiaľ sa bavíme o štandardných verziách Carrera a Carrera S. Teraz ich poháňa dvoma turbami prepĺňaný šesťvalec 3,0 l.

Obe verzie posilnili zhodne o 20 koní a 60 Nm, ale znížila sa spotreba a teda aj emisie CO2. Porsche 911 teraz ničí planétu a hubí ľadové medvede tempom iba 7,4 litra na každých 100 km. Management organizácie Greenpeace už určite vypĺňa objednávkový list.

Porsche 911 dostane tiež stop/štart, systém pre udržanie v jazdnom pruhu, adaptívny tempomat s funkčnou núdzového brzdenia a veľa ďalších bezpečnostných a komfortných vymožeností. Aj keď je zvuk novej 911 veľkolepý, veľkou mierou sa na akustike vnútri kabíny podieľajú reproduktory a elektronika.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.15.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.54.57.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.09.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.27.png

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY