vytisknout velikost písma Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Porsche 911 sa zas tak veľmi nezmenilo, len je úspornejšie

Prechod Porsche 911 na preplňovanie ponesie kopa skalných fanúšikov veľmi ťažko, ale nakoniec si zvyknú rovnako, ako si zvykli na pohon všetkých kolies v generácii 964 a na vodné chladenie v generácii 996. Navyše sa zas tak radikálne nové Porsche 911 nezmenilo.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.32.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.53.09.pngZmeny aby jeden hľadal lupou. No dobre, nová 911 má inak tvarované nárazníky, väčšie vstupy vzduchu, širšie blatníky a širšie kolesá. Aktívny podvozok PASM je teraz štandardná výbava

Asi už viete, že v rámci veľmi decentného faceliftu dostalo Porsche 911 výhradne preplňované motory, pokiaľ sa bavíme o štandardných verziách Carrera a Carrera S. Teraz ich poháňa dvoma turbami prepĺňaný šesťvalec 3,0 l.

Obe verzie posilnili zhodne o 20 koní a 60 Nm, ale znížila sa spotreba a teda aj emisie CO2. Porsche 911 teraz ničí planétu a hubí ľadové medvede tempom iba 7,4 litra na každých 100 km. Management organizácie Greenpeace už určite vypĺňa objednávkový list.

Porsche 911 dostane tiež stop/štart, systém pre udržanie v jazdnom pruhu, adaptívny tempomat s funkčnou núdzového brzdenia a veľa ďalších bezpečnostných a komfortných vymožeností. Aj keď je zvuk novej 911 veľkolepý, veľkou mierou sa na akustike vnútri kabíny podieľajú reproduktory a elektronika.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.54.15.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.54.57.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.09.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.55.27.png

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY