vytisknout velikost písma Porsche 911 na nových fotkách. Stojí najmenej 100-tisíc eur

Automobilka z Zuffenhausenu zverejnila nové zábery a tiež oficiálne ceny najnovšej verzie svojho legendárneho športového modelu.
Porsche 911 na nových fotkách. Stojí najmenej 100-tisíc eur
Zoznam kapitol
  1. Porsche 911
  2. Fotogaléria: Porsche 911

Porsche pridalo do oficiálnej galérie nového modelu 911 niekoľko ďalších snímok, tak sa na ne poďme pozrieť. Že už bolo novej 911 dosť? Ale choďte, Porsche 911 nie je nikdy dosť! Teraz už zostáva len dúfať, že sa čoskoro odvezieme.

porsche 911 (7).jpgporsche 911 (3).jpgporsche 911 (4).jpg
Vzhľadovo sa Porsche 911 príliš nezmenilo a zostala mu aj 7st.-manuálna prevodovka

Len pre pripomenutie, ak ste posledných niekoľko týždňov žili v jaskyni a nesledovali autosalón vo Frankfurte, tak Porsche 911 dostalo prvýkrát v histórii turbodúchadlo aj vo verziách Carrera a Carrera S. Preplňovanie tak už nie je vyhradené len modelom Turbo a Turbo S.

Plochý šesťvalcový motor tiež znížil objem na 3,0 l, takže tu máme klasický príklad downsizingu. Výkon oboch verzií ale narástol o 20 koní a predovšetkým sa zvýšil krútiaci moment o 60 Nm, ktorý je teraz k dispozícii v širšom pásme otáčok. Klesla aj tabuľková spotreba, na 7,4 litra.

porsche (2).jpgporsche (3).jpgporsche (4).jpg
Za novú 911 dáte minimálne 100-tisíc eur. Porsche od vás ale očekává, že si bude priplácať za luxusnú výbavu, sedačky a laky. Cena sa tak posunie pokojne aj o 30-tisíc eur vyššie.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY