vytisknout velikost písma Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Problémy s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončia. Automobilka teraz znovu zvoláva menšiu sériu áut na opätovnú výmenu motorov. Tentoraz nehrozí požiar, ale Porsche bojevilo problém vo ventilovom rozvode.

Automobilka opäť vymení celé motory, pretože je to vraj jednoduchšie a výhodnejšie ako vykonávať zložité opravy. Počet áut postihnutých druhou zvolávacou akciou je oveľa menší, ale zaujímavé je, že sa napríklad týka štyroch áut, ktorá slúžia na Nürburgringu ako Ring taxi.

Vyradené motory zo zvolávaných áut si Porsche nechá za účelom testovania a ďalšieho vývoja. Automobilka si ale s problémami motora 911 GT3 utŕžila veľkú porciu hanby.

Atmosférický plochý šesťvalec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a ak práve funguje, disponuje výkonom až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi tiež viete, že už má výhradne dvojspojkový automat PDK.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY