vytisknout velikost písma Porsche 911 GT2 RS údajne zájde Nordschleife za sedem minút

Videá a fotografie z Nordschleife naznačujú schopnosti 911 GT2 RS. Najostrejšia 911 všetkých čias zajde okruh za menej ako 7 minút. Historicky najrýchlejšie kolo na Norschleife zašiel Stefan Bellof s Porsche 962 v čase 6:12.
Porsche 911 GT2 RS údajne zájde Nordschleife za sedem minút

Porsche ešte stále tají "oficiálny" čas, ktorý na legendárnom okruhu Nürburgring Nordschleife zájde zatiaľ najostrejšia 911 všetkých čias - model 911 GT2 RS. Nová 911 GT3 bude pracovať s obvodom 7:12.7, takže výkonnejší model by mal byť ešte rýchlejší. Navyše tu máme prvú nápovedu, že by čas mohol spadnúť hlboko pod sedem minút.

Špionážní fotografi a kameramani sa snažili zachytiť 911 GT2 RS počas testovania a pri niekoľkých ostrých kolách podľa ich slov údajne zachádzal jeden z testovacích exemplárov okruh za "menej ako sedem minút". Web Bridge to Gantry, ktorý sleduje Nordschleife, pripája ako dôkaz dve fotografie toho istého auta, ktoré prešiel okruhom po šiestich minútach a asi 56 sekundách.

Porsche sa čoskoro popýši svojim časom, ale v hľadáčiku má nemecký automobilový výrobca ešte jeden cieľ. Je to dokonca aj auto z koncernovej stajne a volá sa Lamborghini Huracan Performante. Zašiel okolo slávneho okruhu dvadsať kilometrov v čase 6:52. Porsche má už tiež jeden zárez, superšport 918 Spyder zvládol okruh v čase 6:57.

Stačí pripomenúť, že Porsche 911 GT2 RS je poháňané preplňovaným 3,8-litrovým šesťvalcom s výkonom rovných 700 koní. Má dvojspojkovú prevodovku, aktívne natáčania zadných kolies a aj keď poháňa len zadnú nápravu, akceleruje na 100 km/h za 2,8 sekundy a rozbehne sa na 340 km/h. Vozidlo stojí viac ako 250-tisíc eur a údajne je beznádejne vypredané.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY