vytisknout velikost písma Porsche 911 Carrera S vo farbách Martini Racing mieri aj na slovenský trh

Porsche 911 Carrera S vo farbách Martini Racing mieri aj na slovenský trh

Porsche pri príležitosti pretekov v Le Mans prichádza s limitovanou edíciou modelu 911 Carrera S Martini Racing Edition. Dobrou správou je, že táto úprava bude ponúkaná okrem iných trhov aj v Slovenskej republike. Tou zlou je potom fakt, že vznikne iba osemdesiat kusov.

Hlavným poznávacím znamením tejto edície budú samozrejme modro-červené polepy a nápisy Martiny kombinované s bielym alebo čiernym lakom karosérie. Súčasťou je tiež upravený predný nárazník a zadný spojler. O pohon sa stará plochý šesťvalec disponujúci výkonom 400 koní. Ten zvládne akceleráciu z nuly na stovku za 4,1 s

Okrem Slovenskej republiky zamieri Martini Racing Edition aj napríklad na Ukrajinu, do Poľska, Španielska, Holandska alebo Veľkej Británie. Všeobecne bude predaj v Európe zahájený veľmi skoro. V auguste sa potom dočkajú aj záujemcovia z Číny.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY