vytisknout velikost písma Porsche 911 Carrera S 2016 ešte raz: Takto zrýchľuje na 260 km/h

Najnovšie vydanie Porsche 911 Carrera S osadené preplňovaným motorom sme si už podrobne predstavili v klasickom redakčnom teste. Dnes ešte pridáme malý bonus v podobe dvoch videí. Jedno ukazuje ostrú akceleráciu z pokoja až tam, kam to dĺžka letiskovej plochy dovolila. Druhé vám dá lepšiu predstavu o tom, ako pri tom preplňovaná 911 znie.

Ak ste náhodou nečítali náš test, v ktorom nájdete aj kompletné meranie dynamiky s presnými hodnotami, potom len stručne pripomenieme, že testovaná verzia S vykázala aj vďaka systému Launch Control v priemere čas zrýchlenia na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekúnd po štarte už letí nemecké kupé cez 200 km/h a s veľkým elánom pokračuje ďalej. Bohužiaľ letisková plocha neumožnila viac ako 260 km/h. Avšak aj to celkom jasne ukazuje, ako neuveriteľne rýchle nové Porsche 911 Carrera S je.

V druhom videu si môžete vypočuť zvuk nového preplňovaného šesťvalca. Mimochodom testovaný exemplár dostal športový výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k vypočutiu hlasnejšie nastavenie. Aj keď sa Porsche snažilo, práve zvuk predsa len na svojej atraktívnosti trochu stratil. Ostatne posúďte sami.

Test jazdenky: Ford Mondeo už má svoje roky a pekných kusov je menej

Test jazdenky: Ford Mondeo už má svoje roky a pekných kusov je menej

25. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

24. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY