vytisknout velikost písma Porsche 911 Carrera S 2016 ešte raz: Takto zrýchľuje na 260 km/h

Najnovšie vydanie Porsche 911 Carrera S osadené preplňovaným motorom sme si už podrobne predstavili v klasickom redakčnom teste. Dnes ešte pridáme malý bonus v podobe dvoch videí. Jedno ukazuje ostrú akceleráciu z pokoja až tam, kam to dĺžka letiskovej plochy dovolila. Druhé vám dá lepšiu predstavu o tom, ako pri tom preplňovaná 911 znie.

Ak ste náhodou nečítali náš test, v ktorom nájdete aj kompletné meranie dynamiky s presnými hodnotami, potom len stručne pripomenieme, že testovaná verzia S vykázala aj vďaka systému Launch Control v priemere čas zrýchlenia na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekúnd po štarte už letí nemecké kupé cez 200 km/h a s veľkým elánom pokračuje ďalej. Bohužiaľ letisková plocha neumožnila viac ako 260 km/h. Avšak aj to celkom jasne ukazuje, ako neuveriteľne rýchle nové Porsche 911 Carrera S je.

V druhom videu si môžete vypočuť zvuk nového preplňovaného šesťvalca. Mimochodom testovaný exemplár dostal športový výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k vypočutiu hlasnejšie nastavenie. Aj keď sa Porsche snažilo, práve zvuk predsa len na svojej atraktívnosti trochu stratil. Ostatne posúďte sami.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY