vytisknout velikost písma Porsche 911 Cabrio Caractere Exclusive: v hlavnej úlohe polyuretán

Z Belgicka prichádza súčasne Porsche 911 Cabrio s tuningom od tamojšej spoločnosti Caractere Exclusive. Na zvýšenie výkonu sa ale netešte ani tentoraz...
Porsche 911 Cabrio Caractere Exclusive: v hlavnej úlohe polyuretán

Firma Caractere Exclusive je známa predovšetkým svojimi kreáciami na základe automobilov Porsche, pripomeňme napríklad Porsche Cayenne II Caractere, avšak čas od času hrabne aj do trochu civilnejších vôd (napr. VW Golf VI Caractere). Teraz Caractere Exclusive prichádza so svojím štylistickým paketom pre aktuálne prevedenie modelu Porsche 911 Cabrio. Po technickej stránke zostáva na vozidle aj v tomto prípade všetko pri starom.

Porsche 911 Caractere 06.jpgPorsche 911 Caractere 05.jpgPorsche 911 Caractere 04.jpgPorsche 911 Caractere 02.jpgPorsche 911 Caractere 07.jpgPorsche 911 Caractere 08.jpg
Porsche 911 Cabriolet z dielní belgických ladičov Caractere Exclusive

Žiadne uhlíkové kompozity, v hlavnej úlohe aj tentoraz vystupuje polyuretán a výroba dielov skrz reakčné vstrekovanie (RIM). Medzi najdôležitejšie prednosti tejto technológie patrí okrem dostupnej ceny produktov aj ich dobrá tvarovateľnosť, krátka doba výroby a chemická a mechanická odolnosť. Z týchto polyuretánov je na kabriolete Porsche 911 na fotkách zhotovená celá rada doplnkov vrátane prvkov prepracovaného predného nárazníka.

Porsche 911 Caractere 01.jpgPorsche 911 Caractere 03.jpgPorsche 911 Caractere 09.jpgPorsche 911 Caractere 10.jpgPorsche 911 Caractere 11.jpg
Všetky štylistické doplnky sú vyrobené z polyuretánu

Zaznamenáme tiež upravené prahové obklady s integrovanými nábehmi vzduchu na chladenie motora (?). Zadná časť vozidla sa dočkala novej konzoly s prítlačným krídlom, upravenými ventilačnými otvormi a tretím brzdovým svetlom. Tešiť sa môžete na škálu špecifických liatych ráfikov s priemerom až 21 palcov.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY