vytisknout velikost písma Porsche 911 Cabrio Caractere Exclusive: v hlavnej úlohe polyuretán

Z Belgicka prichádza súčasne Porsche 911 Cabrio s tuningom od tamojšej spoločnosti Caractere Exclusive. Na zvýšenie výkonu sa ale netešte ani tentoraz...
Porsche 911 Cabrio Caractere Exclusive: v hlavnej úlohe polyuretán

Firma Caractere Exclusive je známa predovšetkým svojimi kreáciami na základe automobilov Porsche, pripomeňme napríklad Porsche Cayenne II Caractere, avšak čas od času hrabne aj do trochu civilnejších vôd (napr. VW Golf VI Caractere). Teraz Caractere Exclusive prichádza so svojím štylistickým paketom pre aktuálne prevedenie modelu Porsche 911 Cabrio. Po technickej stránke zostáva na vozidle aj v tomto prípade všetko pri starom.

Porsche 911 Caractere 06.jpgPorsche 911 Caractere 05.jpgPorsche 911 Caractere 04.jpgPorsche 911 Caractere 02.jpgPorsche 911 Caractere 07.jpgPorsche 911 Caractere 08.jpg
Porsche 911 Cabriolet z dielní belgických ladičov Caractere Exclusive

Žiadne uhlíkové kompozity, v hlavnej úlohe aj tentoraz vystupuje polyuretán a výroba dielov skrz reakčné vstrekovanie (RIM). Medzi najdôležitejšie prednosti tejto technológie patrí okrem dostupnej ceny produktov aj ich dobrá tvarovateľnosť, krátka doba výroby a chemická a mechanická odolnosť. Z týchto polyuretánov je na kabriolete Porsche 911 na fotkách zhotovená celá rada doplnkov vrátane prvkov prepracovaného predného nárazníka.

Porsche 911 Caractere 01.jpgPorsche 911 Caractere 03.jpgPorsche 911 Caractere 09.jpgPorsche 911 Caractere 10.jpgPorsche 911 Caractere 11.jpg
Všetky štylistické doplnky sú vyrobené z polyuretánu

Zaznamenáme tiež upravené prahové obklady s integrovanými nábehmi vzduchu na chladenie motora (?). Zadná časť vozidla sa dočkala novej konzoly s prítlačným krídlom, upravenými ventilačnými otvormi a tretím brzdovým svetlom. Tešiť sa môžete na škálu špecifických liatych ráfikov s priemerom až 21 palcov.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY