vytisknout velikost písma Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Záujemcovia o decentný továrenský tuning Polestar určený pre modely Volvo neprídu skrátka ani pri nových motoroch rady Drive-E. Prvá optimalizácia dorazí už v júni tohto roku. Okrem motora sa ale upraví aj správanie automatických prevodoviek.

Volvo zatiaľ neoznámilo konkrétne čísla, ale prišlo so všeobecnou správou, podľa ktorej dorazia v júni tohto roku na trh prvé možné úpravy Polestar určené pre motory novej rady Drive-E. Konkrétne bude možné vylepšiť výkon pri benzínových štvorvalcoch T6 a T5, respektíve pri dieseloch D5 a D4.

Polestar zrýchli odozvu na plynový pedál, zvýši sa aj výkon motora, ale to nie je všetko. Pokiaľ bude vo vašom konkrétnom automobile automatická prevodovka, zmení sa aj jej správanie. Po zásahu spoločnosti Polestar sa zvýši rýchlosť radenia.

Volvo tiež upozorňuje na fakt, že ide ešte len o začiatok. Počas nasledujúcich mesiacov Polestar postupne predstaví na 140 rôznych modifikácií švédskych modelov.

pol_1.jpgpol_2.jpgpol_3.jpgpol_4.jpgpol_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY