vytisknout velikost písma Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Záujemcovia o decentný továrenský tuning Polestar určený pre modely Volvo neprídu skrátka ani pri nových motoroch rady Drive-E. Prvá optimalizácia dorazí už v júni tohto roku. Okrem motora sa ale upraví aj správanie automatických prevodoviek.

Volvo zatiaľ neoznámilo konkrétne čísla, ale prišlo so všeobecnou správou, podľa ktorej dorazia v júni tohto roku na trh prvé možné úpravy Polestar určené pre motory novej rady Drive-E. Konkrétne bude možné vylepšiť výkon pri benzínových štvorvalcoch T6 a T5, respektíve pri dieseloch D5 a D4.

Polestar zrýchli odozvu na plynový pedál, zvýši sa aj výkon motora, ale to nie je všetko. Pokiaľ bude vo vašom konkrétnom automobile automatická prevodovka, zmení sa aj jej správanie. Po zásahu spoločnosti Polestar sa zvýši rýchlosť radenia.

Volvo tiež upozorňuje na fakt, že ide ešte len o začiatok. Počas nasledujúcich mesiacov Polestar postupne predstaví na 140 rôznych modifikácií švédskych modelov.

pol_1.jpgpol_2.jpgpol_3.jpgpol_4.jpgpol_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY