vytisknout velikost písma Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Záujemcovia o decentný továrenský tuning Polestar určený pre modely Volvo neprídu skrátka ani pri nových motoroch rady Drive-E. Prvá optimalizácia dorazí už v júni tohto roku. Okrem motora sa ale upraví aj správanie automatických prevodoviek.

Volvo zatiaľ neoznámilo konkrétne čísla, ale prišlo so všeobecnou správou, podľa ktorej dorazia v júni tohto roku na trh prvé možné úpravy Polestar určené pre motory novej rady Drive-E. Konkrétne bude možné vylepšiť výkon pri benzínových štvorvalcoch T6 a T5, respektíve pri dieseloch D5 a D4.

Polestar zrýchli odozvu na plynový pedál, zvýši sa aj výkon motora, ale to nie je všetko. Pokiaľ bude vo vašom konkrétnom automobile automatická prevodovka, zmení sa aj jej správanie. Po zásahu spoločnosti Polestar sa zvýši rýchlosť radenia.

Volvo tiež upozorňuje na fakt, že ide ešte len o začiatok. Počas nasledujúcich mesiacov Polestar postupne predstaví na 140 rôznych modifikácií švédskych modelov.

pol_1.jpgpol_2.jpgpol_3.jpgpol_4.jpgpol_5.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY