vytisknout velikost písma Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Polestar sa pozrie na motory T6, T5, D4 a D5 radu Drive-E

Záujemcovia o decentný továrenský tuning Polestar určený pre modely Volvo neprídu skrátka ani pri nových motoroch rady Drive-E. Prvá optimalizácia dorazí už v júni tohto roku. Okrem motora sa ale upraví aj správanie automatických prevodoviek.

Volvo zatiaľ neoznámilo konkrétne čísla, ale prišlo so všeobecnou správou, podľa ktorej dorazia v júni tohto roku na trh prvé možné úpravy Polestar určené pre motory novej rady Drive-E. Konkrétne bude možné vylepšiť výkon pri benzínových štvorvalcoch T6 a T5, respektíve pri dieseloch D5 a D4.

Polestar zrýchli odozvu na plynový pedál, zvýši sa aj výkon motora, ale to nie je všetko. Pokiaľ bude vo vašom konkrétnom automobile automatická prevodovka, zmení sa aj jej správanie. Po zásahu spoločnosti Polestar sa zvýši rýchlosť radenia.

Volvo tiež upozorňuje na fakt, že ide ešte len o začiatok. Počas nasledujúcich mesiacov Polestar postupne predstaví na 140 rôznych modifikácií švédskych modelov.

pol_1.jpgpol_2.jpgpol_3.jpgpol_4.jpgpol_5.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY