vytisknout velikost písma Polaris Slingshot: aj tri kolesá stačia k radosti...

Do éteru unikli prvé snímky novej športovej trojkolky Polaris Slingshot. Tento subtílny vozík má poháňať štvorvalec od GM.
Polaris Slingshot: aj tri kolesá stačia k radosti...

Ak vám príde taký Caterham 620R ako príliš veľký a ťažký automobil, budete mať už čoskoro k dispozícii ešte ľahší variant. Už v priebehu tohto roka má byť totiž zahájená sériová výroba malého vozíka Polaris Slingshot. Pôjde o veľmi ľahkú trojkolku s párom kolies vpredu a jediným vzadu, ktorý bude niečím medzi autom a motocyklom. Medzi vozidlá mieri napríklad jeho agresívny, široký predok, medzi motocykle potom napríklad pohon zadného kolesa remeňom.

Polaris Slingshot 1.jpgPolaris Slingshot 2.jpgPolaris Slingshot 3.jpgPolaris Slingshot 4.jpgPolaris Slingshot 5.jpgPolaris Slingshot 6.jpg
Polaris Slingshot má byť trojkolkou pre radosť z jazdy

Nový Polaris Slingshot má byť až dvojciferným strojom bez strechy, čelného skla a dverí a s iba náznakovými blatníkmi. O pohon sa má postarať zážihový radový štvorvalec s objemom 2,4 l z dielní General Motors a aj napriek sparťanskej výbavu na palube modelu Slingshot nemá chýbať ABS, kontrola trakcie a napokon ani elektrický posilňovač riadenia. 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY