vytisknout velikost písma Po VW Sharan prešiel faceliftom aj Seat Alhambra

Po VW Sharan prešiel faceliftom aj Seat Alhambra

Modernizovaný Volkswagen Sharan má svoju premiéru už za sebou, teraz prišiel rad aj na dvojča v podobe Seatu Alhambra. Zmeny sú logicky úplne rovnaké ako vo VW, hlavnú úlohu hrá ponuka motorizácií, ktorá plní normu Euro 6, upravený bol tiež dizajn a rozširovala sa výbava.

Omladená Alhambra sa bude ponúkať s dvojlitrami TDI naladenými na 85 kW (115 k), 110 kW (150 k) a 135 kW (184 k). Záujemcovia o zážihové jednotky môžu siahnuť po tisícštyristovke TSI (110 kW/150 k), vrcholom celej ponuky je potom benzínový dvojliter s výkonom 162 kW (220 k), čo je o dvadsať koní viac, než koľko ponúkala staršia verzia.

Alhambra dostala v rámci faceliftu nové zadné diódové svetlá, upravená bola aj maska ​​chladiča a dizajnéri pripravili taktiež inak tvarované zliatinové kolesá. V interiéri nájdeme nové kombinácie farieb, volant zo Seatu Leon a upravené ovládacie prvky.

Výbava bola rozšírená napríklad o stráženie mŕtveho uhla a nový multimediálny systém Seat Easy Connect, prípadne je k dispozícii aj bezkľúčový prístup alebo adaptívne tlmiče DCC.

alhambra_7.jpgalhambra_1.jpgalhambra_4.jpgalhambra_3.jpgalhambra_2.jpgalhambra_6.jpgalhambra_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY