vytisknout velikost písma Po BMW i3 a i8 sa chystá i5. Predstaví sa ako sedan

Po BMW i3 a i8 sa chystá i5. Predstaví sa ako sedan

Elektrickú revolúciu označenú ako BMW i3 už môžeme stretnúť na slovenských cestách, do predaja sa chystá tiež superšportové BMW i8, ktoré vo svojej výbave predstaví aj laserové svetlomety. Ponúka sa otázka, kam sa bude uberať vývoj "íčkovej" rady v nadchádzajúcich mesiacoch a rokoch?

Rovnakú otázku položili kolegovia z AutoblogGreen predstaviteľom nemeckej automobilky počas autosalónu v Detroite. Odpoveď je jednoduchá, ďalším v poradí je model i5. Toto označenie má BMW už zaregistrované a na trhu by sa tretie elektrické vozidlo malo ukázať v priebehu roka 2016. Po mestskom hatchbacku a športovému automobilu sa dočkáme elektromobilu s karosériou sedan.

Komu elektrická energia príliš nevonia, nemusia smútiť. Počas tohto roku sa môžeme tešiť na novú generáciu M3 a M4, rovnako tak sa chystá BMW X5 M postavené na základe nového (a treba podotknúť že veľmi podareného) vydania obľúbeného SUV.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY