vytisknout velikost písma Pininfarina navrhol nové čínske SUV SEM DX7. Ako sa vám páči?

Pininfarina navrhol nové čínske SUV SEM DX7. Ako sa vám páči?

Doby, kedy sme sa čínskemu dizajnu smiali, možno čoskoro skončia. Síce sa asi aj v budúcnosti sem tam objavia ďalšie kópie Range Roveru Evoque alebo BMW i3, ale v zásade sa už niektoré čínske automobilky učia navrhovať vlastné autá. Spomeňme napríklad Qoros, ktorý sa snaží presadiť aj v Európe.

sem dx7 (1).jpgsem dx7 (2).jpgsem dx7 (3).jpgČínske SUV South East Motor DX7 navrhlo talianske štúdio Pininfarina. O motoroch a technike ale ešte nič nevieme - okrem toho, že vozidlo dostane štandardne ESP, ochranu proti prevráteniu a samočinné parkovanie

A predovšetkým si môžu zaplatiť poriadnych dizajnérov, ako to teraz urobila čínska automobilka South East Motor (SEM), ktorá oslovila talianske štúdio Pininfarina (to mimochodom finalizuje dohodu o svojom predaji automobilke Mahindra) s návrhom nového SUV DX7. O novom aute hrdo prehlasuje, že je to "prvé čínske SUV s talianskym štýlom."

O použitých motoroch a prevodovkách v SUV DX7 sa zatiaľ nič nevie, ale automobilka SEM sa chváli rozsiahlou bezpečnostnou výbavou zodpovedajúcou požiadavkám na prihlásenie auta na prevádzku v USA, kam by ho chcela vyvážať. Do Európy sa však nové čínske SUV asi nepozrie.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY